Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
***COMPANY INTRODUCTION:
YUJIN VINA Co., Ltd specializes in manufacturing cutlery such as spoons, forks, and knives for European and American brands and handbag metal accessories for luxury brands. The company has been in operation for more than 20 years with three factories in Thu Duc and one new factory in Long An focusing on automation. We are looking for young talented and active employees who are willing to take on new challenges and leadership opportunities to upgrade their career.
***ABOUT YOUR ROLE:
Orientation, unity, team development to bring the highest efficiency in work.
***YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
1. For Assistant to President position
- Represent the General Director in welcoming state agencies…
- Handle important documents sent to company
- Deploy, receive and process work from the General Director
- Prepare periodic or ad hoc reports for the General Director
- Monitor the progress of the company's work items, personnel-related issues, support budget preparation and budget monitoring.
- Complete tasks assigned by the General Director on schedule.
- Research; prepare reports; handle unexpected and complicated situations; negotiate with state agencies such as: Tax, bank, customs, environment, police and suppliers
- Work with local authorities: Police, environment…
- Participate in contributing ideas, making proposals to improve processes when necessary.
2. For Planning manager position
- Experience in planning - production planning
- Costing calculation on ERP
- Oversee the whole plan basing on sales order/ forecast in terms of product types, production/ product complexity, etc. then work out on master plan/ forecast that match to the production and sales orders;
- Identify and manage bottlenecks and capacity issues with the Proactively communicate of capacity offer and capacity flexibility to CGB Supply Chain Management and other customers;
- Leverage the power of SAP APO planning system to reap the full benefits of an ERP system including Streamlined business processes, promote strongly coupled organization, better tracking: more control and tracking, and identification of improvements;
- Take ownership of Production planning issues that arise, including over or under delivery and define follow up actions especially in the event of capacity shortages that affect production;
Yêu Cầu Công Việc
- Assistant to President position:
- Good English
- Knowledge of law
- Good relationship with local authorities
- Experience working with Banks, Taxes, Customs.
- Graduated from university of law or equivalent majors
- At least 5 years and above in similar Senior Management position
- Good negotiation skills
2. Planning manager position:
- At least 5 years and above in similar Senior Management position
- Accounting Background
- Sales Knowledge
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 50
- Lương: 30 Tr - 55 Tr VND
REY Hotel Hà Nội là một khách sạn tiêu chuẩn 4 sao mới xuất hiện tại Hà Nội. Đây là một công trình vừa được xây mới hoàn toàn và đi vào hoạt động từ quý 01 năm 2024. Với hệ thống cơ sở vật chất được đầu tư hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, REY cam kết mang đến cho Quý khách một kỳ nghỉ tuyệt với cùng những trải nghiệm dịch vụ đáng nhớ.
REY Hotel Hà Nội được thiết kế đơn giản, sang trọng, ấm áp. Các khối nhà bao bọc xung quanh một khu
vườn xanh tươi, một hồ nước trong lành, tạo nên một không gian nghệ thuật, mát lành - một mini resort
giữa lòng phố cổ Hà Nội.
Cho dù ghé thăm Hà Nội vì bất kỳ mục đích gì: du lịch, nghỉ dưỡng, công tác, sự kiện.... REY Hotel Hà Nội chắc chắn là một điểm đến lý tưởng để Quý khách tận hưởng một kỳ nghỉ tuyệt vời, ấm áp và tiện nghi như ở nhà.