Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Finalize the actual quantity of the material to be ordered
- Enter and issue Purchase Orders
- Review Purchase Orders for adequacy of specified requirement
- Confirm material orders to vendors/suppliers
- Check delivery confirmation of all material orders that are released
- Inform to Account Payable Section and liaise with vendors for rejected parts, shortage parts and replacement dates.
- Ensure Vendors receive the latest revision drawing and specification
- Follow up on all deliveries and expedite goods to meet production requirements
- Source for better, cheaper and more reliable parts for the existing running products
- Purchase material include packing material
- Evaluate supplier performance with QA
- Evaluate potential suppliers
- Negotiate the best delivery term, price, lead time, MOQ, payment term
- Re-Schedule if required
- Report quality problem to supplier
- Communicate with supplier if they are in default
- Any other duties as and when required by MD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- University graduated
- 3+ years purchasing experience
- Proven experience in a similar role, preferably within the electronics manufacturing or PCBA industry.
- Familiarity with component sourcing and procurement processes.
- Excellent attention to detail. Able to work well under pressure; strong sense of urgency.
- Readily able to learn and adapt to new computer applications, system upgrades and other technology as necessary.
- Must be open to feedback and can be flexible and adaptable
- Advanced knowhow of Supply Chain Management
- Exceptional communication skills both verbal and written
Skills
- Excellent negotiation abilities with strong math skills.
- Able to develop and maintain effective, positive internal/external working relationships with a diverse group of individuals, excellent relationship management skills.
- Excellent English skills written and verbal
- Advanced skills in ERP systems (SAP is an advantage)
- Intermediate skills in MS Office suite, to include Excel, Word and Outlook.
- Negotiation skills, Detail-Oriented Skills
- Proficiency in Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
REY Hotel Hà Nội là một khách sạn tiêu chuẩn 4 sao mới xuất hiện tại Hà Nội. Đây là một công trình vừa được xây mới hoàn toàn và đi vào hoạt động từ quý 01 năm 2024. Với hệ thống cơ sở vật chất được đầu tư hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, REY cam kết mang đến cho Quý khách một kỳ nghỉ tuyệt với cùng những trải nghiệm dịch vụ đáng nhớ.
REY Hotel Hà Nội được thiết kế đơn giản, sang trọng, ấm áp. Các khối nhà bao bọc xung quanh một khu
vườn xanh tươi, một hồ nước trong lành, tạo nên một không gian nghệ thuật, mát lành - một mini resort
giữa lòng phố cổ Hà Nội.
Cho dù ghé thăm Hà Nội vì bất kỳ mục đích gì: du lịch, nghỉ dưỡng, công tác, sự kiện.... REY Hotel Hà Nội chắc chắn là một điểm đến lý tưởng để Quý khách tận hưởng một kỳ nghỉ tuyệt vời, ấm áp và tiện nghi như ở nhà.