Các phòng ban đang tuyển dụng tại RICH Payment

Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm RICH Payment

Cập nhật 03/12/2025 23:10
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
RICH Payment Solutions
Account Executive
RICH Payment
39 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 17/05/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 24/5 Võ Oanh, Phường 25,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1.Merchant Account Creation:
- Receive information via email to create accounts and submit forms for customers.
- Ensure all provided information is complete and accurate, finalize the account creation process, and hand over to the relevant department.
- Accurately input customer information into the company’s CRM system.

2. Account Management:
- Monitor and maintain customer accounts.
- Update customer details such as banking information, tax registration name, store information, etc., as changes occur.
- Handle account cancellation requests following established procedures.
- Address customer issues related to documentation and paperwork.

3. Complaint Handling:
- Listen to customer complaints when matters are escalated.
- Investigate issues and collaborate with other departments to propose solutions for customers.

Yêu cầu công việc

Academic background in Business Administration, Finance, Economics, or a related field is preferred.
Have experience in account management, customer service, or a similar role.
Experience working with CRM systems and managing customer information.
Excellent organizational and multitasking skills to handle account creation and management efficiently.
Strong attention to detail to ensure accuracy in customer information and documentation.
Effective communication skills, both verbal and written, to interact with customers and collaborate with internal departments.
Problem-solving and conflict-resolution skills for handling escalated complaints.
Prior experience in handling customer complaints or escalations is an advantage.
Customer-oriented mindset with the ability to empathize with and support customers.
Proficiency in English is required (for communication, documentation, and CRM usage).
Willing to work night shifts to align with U.S. hours. From 22:00 to 7:00

Quyền lợi được hưởng

  • Annual salary review
  • Periodic health check-ups
  • Team building activities
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Hà Nội

RICH Payment Solutions Giải pháp thanh toán phong phú hoạt động như một công ty xử lý thanh toán, tạo điều kiện cho các giao dịch trực tiếp và không có mặt trong các ngành công nghiệp khác nhau, bao gồm nhưng không giới hạn ở các tiệm làm móng, nhà hàng, bán lẻ, siêu thị, khách sạn, chăm sóc sức khỏe, thương mại điện tử và tài khoản rủi ro cao. Hơn nữa, bộ giải pháp toàn diện của chúng tôi bao gồm các hệ thống POS, đặt phòng trực tuyến, tiếp thị, thiết kế, thẻ quà tặng và in ấn, cũng như các dịch vụ nhiếp ảnh và quay phim.


Những nghề phổ biến tại RICH Payment

Bạn làm việc tại RICH Payment? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RICH Payment

RICH Payment

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo