Mô tả công việc
- Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system.
- Call guests to confirm scheduled services.
- Answer questions about available services.
- Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager.
- Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services.
- Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times.
- Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed.
- Accept and log cash tips for employees.
- Balance, scan, and drop receipts with Accounting.
- Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary & service charge
- Support for transportation fare to start work and at the end of the contract
- Support for the traveling allowance for home visit: once 1 year
- Have 12 annual leave days for a working year
- Work 5 days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance
- Get 24/24 accident insurance during the term of the hotel contract
- Join an annual picnic
- Receive training and training for career development
Yêu cầu công việc
- Fluent English communication
- Hard-working | Active | Enthusiastic
- Want to develop career path in Marriott International
- At least 1-2 years experience at the same position is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc ngay trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, trên Đại lộ Nguyễn Huệ đẹp như tranh vẽ và sôi động, Khách sạn Sài Gòn Prince là khách sạn 4 sao đầy đủ tiện nghi mang đến một môi trường tinh tế và thoải mái cho cả khách doanh nhân và khách du lịch.
Khách sạn của chúng tôi có nhiều loại phòng độc đáo bao gồm Deluxe, Premier, Executive, Club, Club Suite, Club Grand Suite và Apartment, cùng với Nhà hàng Ocean Queen, King's Lounge, Phòng tập thể dục hiện đại và đầy đủ tiện nghi, Hồ bơi, Club Lounge và Phòng Thương gia Trung tâm. Bổ sung cho những tính năng này là Trung tâm Hội nghị và Sự kiện của chúng tôi có 16 phòng họp và tiệc đa chức năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành