Mô tả công việc
Responsible for the operational efficiency of all aspects of the linen room including staff uniform management and the service delivery of this area within budgeted guidelines.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
• Oversee the implementation of linen room standards and procedures
• Recommended changes to these standards and training needs on an ongoing basis
• Maintain a current and thorough knowledge of all linen room systems
• Open and close the shift and ensure effective shift hand over
• Distribution and collection of keys
• Management of all incoming and outgoing calls to Housekeeping Department
• Solve employee grievances
• Direct task allocations and change according to volume and peak periods
• Perform quality inspections
• Prioritize VIP or difficult guests
• Liaise with Laundry and Housekeeping for guest and hotel requirements
• Ensure staff uniforms and hotel linen is processed and delivered in a timely manner
• Co-ordinate special projects (eg equipment routine service; stock inventories)
• Manage all special requests made by guests
• Ensure consistency within the department
• Ensure you have complete knowledge of hotel departments, service areas, layouts and facilities and the location of these
• Supervise linen storage areas
• Perform linen / uniform inventory and various report
• Maintain adequate stock levels
• Complete stock-takes as required
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Perform other task assigned based on Movenpick Resort Phan Thiet needs or requirements
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
• 2 years laundry experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to speak, read and write English
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Organizational and training abilities
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo /Ảnh
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Notarized copy of diploma certificate/ Sao y bằng cấp chứng chỉ công chứng
Tọa lạc ngay trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, trên Đại lộ Nguyễn Huệ đẹp như tranh vẽ và sôi động, Khách sạn Sài Gòn Prince là khách sạn 4 sao đầy đủ tiện nghi mang đến một môi trường tinh tế và thoải mái cho cả khách doanh nhân và khách du lịch.
Khách sạn của chúng tôi có nhiều loại phòng độc đáo bao gồm Deluxe, Premier, Executive, Club, Club Suite, Club Grand Suite và Apartment, cùng với Nhà hàng Ocean Queen, King's Lounge, Phòng tập thể dục hiện đại và đầy đủ tiện nghi, Hồ bơi, Club Lounge và Phòng Thương gia Trung tâm. Bổ sung cho những tính năng này là Trung tâm Hội nghị và Sự kiện của chúng tôi có 16 phòng họp và tiệc đa chức năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành