Mô tả công việc
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues.
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect.
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create a sense of one team.
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments.
• Working with the catering office, identify additional sales opportunities to enhance revenue.
• Drive promotions that deliver great dining experiences for guests at a good value.
• Make sure credit and financial transactions are handled securely.
• Make sure all food and beverage equipment is in operational condition and regularly cleaned.
• Make sure all food and beverage facilities including banquet/convention spaces are clean and properly stocked to anticipated business volume. Notify engineering immediately of any maintenance and repair needs.
• Establish and achieve quality and guest satisfaction goals. Help guests with their requests and complaints - making sure you maintain a high level of guest satisfaction.
• Analyse guest insights to identify and meet customer expectations and build on guest loyalty.
• Regularly communicate with guests to ensure expectations are met.
• Manage hotel food and beverage marketing programmes and participate in and maintain system-wide food and beverage marketing programmes and promotions.
• Keep an eye on competitor activity/industry innovation. Review and approve menu design and concepts with the Executive Chef.
• Make sure food and drinks are secure and stored safely - always keep stock replenished to minimise waste.
• Handle food and beverage inventory procedures. Determine minimum and maximum stocks for all food, beverage, material, and equipment.
Quyền lợi được hưởng
1. LEAVE - NGÀY NGHỈ
- 2 day - off per week/Hưởng 2 ngày nghỉ/tuần.
- At least 16 Annual Leave per year/Ít nhất 16 ngày phép/năm.
2. ALLOWANCE - TRỢ CẤP
- Service charge/Thưởng phí phục vụ hàng tháng.
- Relocation allowance/Trợ cấp chi phí di chuyển nhận việc.
- Home leave allowance/Trợ cấp thăm nhà.
- Rest & Relaxation allowance (depends on job band)/Trợ cấp nghỉ dưỡng (tùy cấp bậc).
3. INSURANCE - BẢO HIỂM
- 24/7 Insurance provided by the Resort from start date/Được Khu nghỉ dưỡng mua bảo hiểm tai nạn 24/7 từ ngày đầu nhận việc.
- CompulsoryInsurance by Law/Được đóng các loại bảo hiểm bắt buộc theo quy định nhà nước.
4. OTHER BENEFITS - CÁC PHÚC LỢI KHÁC
- Accommodation at Staffhouse, meal, bus to work (free)/Được cung cấp phòng ở tại Nhà nhân viên, bữa ăn, xe đưa đón đi làm (miễn phí).
- Birthday voucher and celebration/Được tổ chức sinh nhật và phiếu quà tặng.
- Discount on resort service, IHG employee rate/Được hưởng giảm giá sử dụng dịch vụ tại resort, đặt phòng giá nhân viên IHG...
Yêu cầu công việc
1. Education:
- Bachelor’s degree/higher education qualification/equivalent in Hotel Management, culinary arts, or related field.
2. Service years in the field:
- 04+ years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills:
- Must obtain certifications or permits as required by local governmental agencies. Good Communication and writing skills.
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the resort, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Tasks and Project Management.
4. Language:
- Fluent in Vietnam and English (speaking, listening, reading and writing)
5. Preferred (if required):
Yêu cầu hồ sơ
- Anh/chị vui lòng liên hệ vào giờ hành chính từ 8:30 đến 18:00 vào thứ Hai - thứ Sáu.
- Số điện thoại: 02973 683 999 - 0911 815 105 (Phòng Nhân sự).
Được khởi công xây dựng vào đầu năm 2021, Sala Grand TuyHoa là khách sạn tiếp theo trong chuỗi khách sạn Sala trên toàn quốc. Sở hữu trọn lợi thế bởi toàn bộ khu phức hợp tọa lạc tại vị trí đắc địa 3 mặt tiền đường gồm Độc Lập – Lê Duẩn – Nguyễn Du. Khu vực được đánh giá có sự phát triển mạnh mẽ về dịch vụ thương mại và du lịch. Đây cũng là cung đường du lịch huyết mạch, tâm điểm kết nối với các tiện ích quan trọng của toàn thành phố Tuy Hòa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Sala Grand TuyHoa Hotel
Công ty có chế độ rõ ràng, môi trường hoà đồng và chuyên nghiệp. (gg)