Participate in project meetings and take clear notes to document progress.
Create and update project documentation, such as status reports and timelines.
Support communication between team members, clients, and the Project Manager.
Help manage project issues by tracking risks and assisting with solutions.
Learn and gain experience with project management methodologies.Either Full-time or Part-time (Minimum 30 hours/week but more hours are welcomed).
Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field is preferred.
Passionate about and interested in managing IT projects.
Excellent communication, organizational, and team leadership skills.
Proactive and responsible in work.
Understanding of the Agile model is a plus.
Fluent in English with strong communication, presentation, and analysis skills.Will provide support during your job (can discuss more details during the interview).
Lunch allowance of 800,000 VND per month.
Potentially become an official employee with the company benefits.
Participating in Knowledge Sharing sessions with OpenTalk, MiniTalk weekly.
Enjoy all of our activities such as Company's Birthday, YEP, Sport/Game/Code War Contest,...
We have these clubs for you to join: Football, Table football, Music, English, media and more.
The office is pleasant, and fully equipped with an attractive pantry with snacks, tea, coffee, and milo,...
Get advices for career development.
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.