TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL

Lâm Đồng
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL

Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
SHIFT MANAGER
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 26/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM, Quận 2 - TP HCM, Quận 7 - TP HCM

Mô tả công việc

1. Customer

1.1 Preserve excellent levels of internal and external customer service

1.2 Identify customers’ needs and respond proactively to all of their concerns

1.3 Implement production, productivity, quality, and customer-service standards

1.4 Handle customer complains

1.5 complete audits; identify trends; determine system improvements; implement changes

1.6 Maintain high standard of ambiance for customers by controlling lighting, background music, linen service, glassware, dinnerware, and utensil quality and placement as well as monitoring food presentation and service

1.7 Enhance department and organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests from the customers

2. Financial

2.1 Manage the F&B day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards

3. Process

3.1 Assist the Restaurant Manager to liaise with Procurement and Accounting department on product purchases, delivery inspections as well as inventory management

3.2 Follow cash handling policy and procedures

3.3 Determine system improvements and implement changes

3.4 Maximize bar profitability by ensuring portion control and monitoring accuracy of charges

3.5 Assist the Restaurant Manager to maintain safe, secure, and healthy environment by establishing, following, and enforcing sanitation standards and procedures as well as food safety

4. People

4.1 Accomplish restaurant human resource objectives by recruiting, select, orient, train, assign, schedule rosters, coach, counsel, and discipline employees

4.2 Assist the Restaurant Manager to communicate job expectations

4.3 Plan, monitor, appraise, and review job contributions then make recommendation for promotions for the team members

4.4 Enhance job knowledge for himself / herself and team members by participating in educational opportunities, reading professional publications, maintaining personal networks, participating in professional organizations and necessary training courses

Quyền lợi được hưởng

Parking and meal allowance

Annual leave

Tips and service charge

Professional working environment

Yêu cầu công việc

Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)

Vocational diploma in: restaurant, hospitality management

Listening skills

Humility – openness to criticisms/ideas

Communication skills

Teamwork

Enthusiasm

Flexible working time

Yêu cầu hồ sơ

Submit directly at the restaurant

Send your resume by Hoteljob.vn

If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)

Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 39, đường Hùng Vương, Phường 9, Thành phố Đà Lạt, Tỉnh Lâm Đồng, Việt Nam

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL

Click để đánh giá