![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
Mô tả công việc
1. Customer
1.1 Preserve excellent levels of internal and external customer service
1.2 Identify customers’ needs and respond proactively to all of their concerns
1.3 Implement production, productivity, quality, and customer-service standards
1.4 Handle customer complains
1.5 complete audits; identify trends; determine system improvements; implement changes
1.6 Maintain high standard of ambiance for customers by controlling lighting, background music, linen service, glassware, dinnerware, and utensil quality and placement as well as monitoring food presentation and service
1.7 Enhance department and organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests from the customers
2. Financial
2.1 Manage the F&B day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards
3. Process
3.1 Assist the Restaurant Manager to liaise with Procurement and Accounting department on product purchases, delivery inspections as well as inventory management
3.2 Follow cash handling policy and procedures
3.3 Determine system improvements and implement changes
3.4 Maximize bar profitability by ensuring portion control and monitoring accuracy of charges
3.5 Assist the Restaurant Manager to maintain safe, secure, and healthy environment by establishing, following, and enforcing sanitation standards and procedures as well as food safety
4. People
4.1 Accomplish restaurant human resource objectives by recruiting, select, orient, train, assign, schedule rosters, coach, counsel, and discipline employees
4.2 Assist the Restaurant Manager to communicate job expectations
4.3 Plan, monitor, appraise, and review job contributions then make recommendation for promotions for the team members
4.4 Enhance job knowledge for himself / herself and team members by participating in educational opportunities, reading professional publications, maintaining personal networks, participating in professional organizations and necessary training courses
Quyền lợi được hưởng
Parking and meal allowance
Annual leave
Tips and service charge
Professional working environment
Yêu cầu công việc
Presentable and good – looking appearance, sparkling (shining, flashing and energetic look)
Vocational diploma in: restaurant, hospitality management
Listening skills
Humility – openness to criticisms/ideas
Communication skills
Teamwork
Enthusiasm
Flexible working time
Yêu cầu hồ sơ
Submit directly at the restaurant
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
![TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI - VIETTEL](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-24-1694095287.png)