Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Huy Group

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Huy Group

Cập nhật 16/12/2024 15:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn Hoàng Huy Group
Portfolio Management Assistant
Tập đoàn Hoàng Huy Group
66 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 13/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 53-55 Đường Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

Mô tả công việc

Job Purpose
We are seeking a dynamic and professional Portfolio Management Assistant with a strong attention to detail and commitment to excellent in supporting portfolio management operations. Frequent work will include but not limited to:
Key Responsibilities
A. Admin tasks
• Secretarial support for team including preparation and collation of materials required by the Project, Consultants, Contractors, Local Authorities.
• Assist with travel & accommodation bookings as and when required.
• Assist with English-Vietnamese translations as and when required.
• Assist with organization of office functions & conferences as required.
• Assist with project meetings, reports and presentations, including but not limited to preparing PPT, reports, meeting agendas, meeting minutes, coordinating meetings and follow up actions.
• Assist with submission works for approvals.
• Any other general duty as maybe required from time to time.
B. Document Control
• Take control on the receiving, filing, distributing and tracking of all documents related to the Project.
• Set up a filing system of all document and drawings received for easy retrieval by the Project Team members.
• Keep track with all drawings and document issued and received during construction of the project and to ensure that the most updated drawings and document related to the project are available for use by the project team.
• Perform the duty of safe-keeping all important documents, including approved recommendations, approved change requests and approved tender list under lock and key.
• Timely inform the project team members and the construction managers on the approval status of all recommendations, change requests and tender list.
• Provide database briefing to users and handle enquiries from all users concerned.
• Generate regular statistical reports for the receipts and distribution of document and drawings.
• Review regularly on the whole document control system and make innovation improvements.
• Delegate clerical staff to handle large volume printings of document and drawings for use by Project team members.
• Arrange in-house and external printing.

Yêu cầu công việc

• Bachelor Degree in Business Administration, Economic or related field. Knowledge in Project Management is a plus
• > 3 years of experience in portfolio administration for real estate company, or related roles.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Excellent attention to detail, with strong analytical and problem-solving skills.
• Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple priorities effectively.
• Proficiency in English.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th and Performance bonus 2 - 4 months
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare plan for individual
Nghỉ phép có lương
International enviroment
Khu vực
Báo cáo

Tập đoàn Hoàng Huy Group
Tập đoàn Hoàng Huy Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
116 Nguyễn Đức Cảnh, Cát Dài, Lê Chân - TP. Hải Phòng, Hai Phong, Vietnam

Tập đoàn Hoàng Huy tiền thân là Công ty TNHH TM Hoàng Huy được thành lập 25 tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.

Trải qua hơn 10 năm xây dựng và phát triển, Tập đoàn Hoàng Huy là một trong những doanh nghiệp tiên phong của Việt Nam trong việc hợp tác với doanh nghiệp Trung Quốc để sản phẩm ô tô, xe máy có mặt tại thị trường Việt Nam. Đến nay công ty đã phát triển lớn mạnh toàn diện trở thành một Tập đoàn lớn với hơn 800 nhân viên trong đó 30% nhân viên có trình độ kỹ sư, 8% nhân viên có trình độ trên đại học và 30% là nhân viên kinh doanh, còn lại là công nhân có tay nghề cao.

Từ khi thành lập đến nay, quy mô và tính chuyên nghiệp cũng như uy tín với khách hàng của Tập đoàn ngày càng được nâng cao. Vị thế của Tập đoàn đã và đang được củng cố và cải thiện không chỉ trên thị trường trong nước mà trên cả thị trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Huy Group

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Huy Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Huy Group

Tập đoàn Hoàng Huy Group

Click để đánh giá