- Working directly with Esols team and clients, taking briefs, developing a proposal and presenting to clients.
- Build and maintain strong client relationships that will assist in smooth and on-time project development and execution, as well as impact future business opportunities.
- Create and manage project scope and timelines, implementing any necessary processes and procedures.
- Meet and communicate consistently with internal and external teams to manage project scope, timelines, assets, progress, and client deliverables.
- Write client briefs and work with internal teams to produce the best outputs.
- Work with other internal departments, such as the commercial/creative department/media production, to streamline processes and improve efficiency.
- Making reports to reflect project progress including risks, benefits, and KPIs achievement to Esols Manager and clients.
- Responsible for building & maintaining relationships with third-party suppliers to make sure input products meet desired quality & are delivered within deadlines
- A recognized university degree.
- Proficiency in Vietnamese & English
- Minimum of 3 years of experience in a digital marketing agency as an account executive role or key account at e-commerce companies.
- Experience in Influencer Affiliate Marketing, live-commerce field
- Solid knowledge of digital tools & channels
- Result-driven and have a good sense of responsibility as well as a strong enthusiasm
- Excellent organization and documentation skills (MS Word, Excel, PowerPoint, task management systems)
- Ability to multi-task in a fast-paced environment
- Proven organizational skills and attention to detail, as well as the ability to prioritize and work well in an environment with competing demands
- Excellent communication skills
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Quarterly, Annual MVP Awards
- Private Health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international and dynamic environment
TTI – Techtronic Industries là công ty toàn cầu và dẫn đầu thế giới về tốc độ phát triển trong lĩnh vực Dụng cụ điện, Phụ kiện, Dụng cụ cầm tay, Thiết bị điện ngoài trời, Chăm sóc sàn dành cho khách hàng có nhu cầu tự làm (Do – It – Yourself), khách hàng chuyên nghiệp và công nghiệp trong ngành cải tạo, sửa chữa, bảo trì, xây dựng nhà ở và cơ sở hạ tầng.
TTI tự hào sở hữu danh mục các thương hiệu mạnh bao gồm: MILWAUKEE, AEG và RYOBI (dụng cụ & phụ kiện điện); RYOBI và HOMELITE (dụng cụ ngoài trời), HOOVER, DIRT DEVIL, VAX và ORECK (dụng cụ làm sạch và chăm sóc sàn). Trong đó, MILWAUKEE là thương hiệu trị giá tỷ đô có tốc độ phát triển dẫn đầu thế giới trong ngành hàng dụng cụ điện chuyên nghiệp, RYOBI là thương hiệu số 1 trong ngành hàng dụng cụ DIY & dụng cụ điện không dây sử dụng ngoài trời.
TTI đã có mặt tại hơn 40 quốc gia và luôn là một trong những lựa chọn lý tưởng của những nhân sự đầy năng lượng, nhiệt huyết, sẵn sàng cùng chúng tôi cống hiến, từ đó xây dựng và giúp TTI trở thành một công ty đẳng cấp thế giới với vị thế đầu ngành.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1985
Mission
Giá trị là nền tảng để chúng tôi đưa ra tất cả các quyết định và là kim chỉ nam cho mọi tương tác trong nội bộ và bên ngoài Công ty. Chúng tôi luôn nỗ lực đảm bảo thực thi các giá trị ở mọi cấp độ trong tổ chức, giúp tạo ra các mối quan hệ đáng tin cậy và lòng trung thành gắn bó lâu dài với thương hiệu.
Review Techtronic Industries Vietnam (TTI)
Mức lương khá, về môi trường làm việc và đồng nghiệp thì khá chán. Đã làm lâu mới biết được chia bè phái và nịnh hót nhau ở TTI này (rv)
Không thể làm lâu dài. Quản lý cv kỳ dị.Văn hóa quản lý ở nhà máy sx tệ (rv)
Văn hóa quản lý ở nhà máy không tốt, khó gắn bó lâu dài, không có văn hoá đào tạo nhân sự