PRUVenture is PVA’s new and independent distribution channel, to be launched in 2nd Quarter 2019. The channel’s mission is to tap into the potentials of Urban customer segments by leveraging a new generation of young, dynamic and highly professional financial advisors, called Pru-Planners. Pru-Planners go through rigorous selection process, comprehensive learning & development program (Entrepreneurship Development Program). Pru-Planners will be developed to become Sales Director or Urban Director.
The role of PRUVenture Business Development Manager (BDM) is a sales management role and the jobholder directly report to PRUVenture Regional Head.
The Jobholder is accountable for successfully execution of the PVA Urban strategies as well as achievement of the Gallerie business objectives.
The Jobholder has primary responsibility for establishment of a team of high-productive Pru-planner; and is accountable for managing the team daily sales activities; leading and driving them to achieve APE production; rolling out sales activities & business activation; and robust supporting Pru-Planners in career development.
- Business Development:
- Build & implement business action plan (quaterly/ monthly/weekly) for delegated sales team following the Gallerie strategy & direction.
- Be responsible for APE contribution by leading Pru-Planners to consistently achieve and exceed the APE production; managing Pru-Planners’ daily sales activities and the roll out of business activation plans to support for prospect creation and Urban customer attraction.
- Be responsible for effectively managing Pru-Planner sales team by monitoring & advising Pru-Planners' structured day; keeping track of Pru-Planners’ attendance; monitoring and supporting for customer calling program.
- People Management:
- Providing on-the-job coaching and sales counselling to Pru-Planner; conducting Joint-Field-Work (JFW) and providing them with a constructive feedback for improvement; ensuring Pru-Planners are well equipped with all the necessary skills for achieving an effective customer approach.
- Be responsible for Pru-Planner recruitment by supporting for Pru-Planner sourcing, proactively involving in the selection & recruitment process to achieve monthly target of new recruits; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be responsible for coordinatively implementing of the EDP Program and supporting Pru-Planners to pursue learning and development plan; and ensuring Pru-Planners are strictly adherence to the training requirements.
- Operation, Risk Management & Others:
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the Gallerie South/North.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Educational background and professional experience
- College Degree
- 3-5 years of experience in frontline sales & customer management
- Experience with proven record on coaching & training subordinates
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Basic command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management; Sales Coaching techniques
- Analytical Thinking, Planning and Organizing
- Resilience
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Persuasive and influencing; Communication and Negotiation
- Problem Solving
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.