Mô tả công việc
• Developing and hunting for new business opportunities and securing these to further expand the company's market share.
• Responsible for building relationship with clients who visit the showroom and selling products (coffee machine and home appliances) to meet customer needs. Taking care of existing customers and push sales orders.
• Manage account, maintaining and updating sales and customer records.
• Stay up to date with new products and features.
• Support sales team to do sales administration tasks (process sales order, quotation, contract).
• Completing sales report as required.
• Collaborate with cross-functional teams to enhance customer experience and drive showroom revenue growth.
Yêu cầu công việc
• Skills & Experiences
- At least 3 years related working experience;
- Strong network of hotels or restaurants/cafe.
- Experience in selling B2B;
- Experience with HORECA/F&B channels;
- Excellent in negotiation and client relationship skills;
- Good presentation, time management and coordination skills;
- Good communication skills in Vietnamese and English.
• Qualifications
- Candidates with a Bachelor degree in Economics, Commerce, or Business Management or a related discipline;
- Other known industry qualifications and certifications would be an advantage.
• Personality Attributes
- Professionally presented;
- Self-motivated and willing to work outside the normal business working hours to meet business and client expectations;
- A positive, results oriented and customer focused attitude;
- A desire to take responsibility and ownership to see actions/issues through to completion;
- The ability to adapt quickly to a changing environment that often requires proactive and innovative solutions.
Quyền lợi được hưởng
Remuneration and benefits
- Attractive base salary (16 - 20 mil), incentives, and allowances;
- Bonus on sales target;
- Professional training;
- Social and health insurances.
- Other attractive benefits of Perfetto
Tổng công ty Chuyển phát nhanh Bưu điện - CTCP đã được thành lập vào ngày 24/01/2005 theo Quyết định phê duyệt Đề án số 29/QĐ-ĐABC-HĐQT của Hội đồng quản trị Tổng Công ty Bưu chính Viễn thông Việt Nam, nay là Tập đoàn Bưu chính viễn thông Việt Nam (VNPT) với 3 chi nhánh tại Hà Nội, Đà Nẵng và TP. Hồ Chí Minh.
Chính thức đi vào hoạt động từ ngày 01/01/2006, là đơn vị duy nhất được Tổng công ty Bưu điện Việt Nam cho phép quản lý, khai thác và kinh doanh dịch vụ chuyển phát nhanh EMS trong nước và quốc tế. EMS cũng là thương hiệu dịch vụ chuyển phát toàn cầu của liên minh bưu chính thế giới UPU, hiện đang được khai thác bởi bưu chính của gần 200 quốc gia và vùng lãnh thổ trên toàn thế giới.
Nhằm năng lực tài chính, mở ra nhiều cơ hội phát triển trong hoạt động kinh doanh, năm 2013 Tổng công ty thực hiện tăng vốn điều lệ từ 70 tỷ đồng lên 91,591 tỷ đồng theo Nghị quyết Đại hội đồng cổ đông thường niên năm 2013. Trong kỳ Đại hội đồng cổ đông thường niên năm ….vốn điều lệ của Tổng Công ty cũng đã được tiếp tục tăng lên…
Năm 2017, thực hiện chỉ đạo của Tổng Công ty Bưu điện Việt Nam, Công ty đã hoàn tất đề án chuyển đổi mô hình từ Công ty sang Tổng công ty. Cũng trong năm 2017, Chi nhánh Hà Nội được thành lập điều chỉnh và hoàn thiện mô hình tổ chức sản xuất tại Tổng Công ty, đáp ứng nhu cầu phát triển SXKD trong tình hình mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN theo Luật lao động hiện hành
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Sinh nhật công ty
- Kỷ niệm ngành
- Du lịch
- Sự kiện
Lịch sử thành lập
- Ngày 24/01/2005, Tổng công ty cổ phần chuyển phát nhanh bưu điện, tiền thân là Công ty cổ phần Chuyển phát nhanh bưu điện được thành lập
- Năm 2017, Đổi tên từ Công ty cổ phần chuyển phát nhanh bưu điện thành Tổng công ty Chuyển phát nhanh bưu điện - CTCP
Mission
Kết nối con người, kết nối doanh nghiệp, tổ chức vì một Việt Nam phát triển bằng các giải pháp chuyển phát nhanh, thương mại điện tử, logistics trong nước và quốc tế.