Mô tả công việc
Collaborate with engineering, marketing, and customer support to gather requirements and prioritize features.
Help communicate the product’s value proposition internally and externally.
Analyze customer feedback and market trends to drive product innovation.
Monitor product performance, track KPIs, and identify areas for improvement.
Stay updated on industry trends, Shopify updates, and best practices.
Assist in defining and executing product strategies and roadmaps for Shopify apps.
Conduct market research and competitor analysis to identify new product opportunities.
Support the product development process from ideation to launch, ensuring timely delivery.
Yêu cầu công việc
Language: Proficient in English.
Experience: 6 months to 1 year in product management or related fields.
Mindset: Passionate, results- oriented, and eager to learn.
Preferred Knowledge: Basic understanding of marketing, technology, and e- commerce.
Skills: Strong critical thinking, communication, and presentation abilities.
Quyền lợi
Career Growth: Pathways to future leadership roles.
Team Activities: Regular team- building events and outings.
Professional Development: Work with one of Vietnam’s leading Shopify app teams, with access to mentorship.
Flexible Hours: 5 days per week, with 13.5 days of annual leave, plus company trips.
Office Amenities: Scenic views, complimentary coffee, tea, and drinks.
Insurance: Company covers Social and Health Insurance after 2 months.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-27 01:40:02
Tập đoàn Würth dẫn đầu thị trường thế giới trong lĩnh vực kinh doanh cốt lõi của mình, kinh doanh vật liệu lắp ráp và buộc chặt. Nó hiện bao gồm hơn 400 công ty tại hơn 80 quốc gia và có 77.000 nhân viên trên toàn thế giới.. Hơn 33.000 nhân viên là đại diện bán hàng chính thức, với danh mục hàng hóa đa dạng hơn 125.000 sản phẩm: Từ ốc vít, bu lông đến đủ loại công cụ, các sản phẩm hóa chất, thiết bị điên, phụ tùng xây dựng và các sản phẩm bảo hộ lao động
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm bổ sung dành cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Wurth Việt Nam được thành lập vào ngày 09.11.2011 và bắt đầu hoạt động chính thức vào 01.2012.
Mission
- Chúng tôi kiên định giữ vững định hướng kinh doanh rõ ràng của chủ tịch Reinhold Würth: một chính sách thương hiệu vững vàng, định hướng chiến lược sản phẩm cho tương lai, sự gần gũi với khách hàng, chất lượng luôn phải đảm bảo, tầm nhìn xa và một văn hóa doanh nghiệp vững mạnh.