Mô tả công việc
- Sell and promote Event space for all event only opportunities and other Events Caravelleopportunities when available.
- Entertain potential accounts where necessary.
- Prepare proposals and contract to customers in an efficient and timely manner.
- Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beveragecommercial sector to sell Event space and all other revenue generating areas of the Hotel.
- Prepare daily and monthly Event Sales Reports (business negotiating, business confirmed andbusiness lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for furtherbusiness opportunities).
- Attend daily sales briefings.
- Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
- Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed bythe Management.
- Solicit maximum business from market segments as assigned by DOE/DOSM/GM whenrequired.
- To identify business potential and keep close contact with former and potential clients throughpersonal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing.
- To analyze statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in themarketing plan in conjunction with the DOE and DOSM
- To recommend solutions and strategies to further improve sales performance.
- To draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotionand packages.
- To maintain regular contact with clients and report any adverse comments to the management forrectification.
- To maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel To visit VIP topaccounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them when required
Yêu cầu công việc
- Luxury and upscale Hotel Background
- Diploma in Business or Hotel Management school
- Sales acumen and engaging personality
- Opera S&C, Computer literate
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays
- Work 8h/day shift, 8 days off monthly back office
- Yearly outing trip
Tập đoàn Würth dẫn đầu thị trường thế giới trong lĩnh vực kinh doanh cốt lõi của mình, kinh doanh vật liệu lắp ráp và buộc chặt. Nó hiện bao gồm hơn 400 công ty tại hơn 80 quốc gia và có 77.000 nhân viên trên toàn thế giới.. Hơn 33.000 nhân viên là đại diện bán hàng chính thức, với danh mục hàng hóa đa dạng hơn 125.000 sản phẩm: Từ ốc vít, bu lông đến đủ loại công cụ, các sản phẩm hóa chất, thiết bị điên, phụ tùng xây dựng và các sản phẩm bảo hộ lao động
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm bổ sung dành cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Wurth Việt Nam được thành lập vào ngày 09.11.2011 và bắt đầu hoạt động chính thức vào 01.2012.
Mission
- Chúng tôi kiên định giữ vững định hướng kinh doanh rõ ràng của chủ tịch Reinhold Würth: một chính sách thương hiệu vững vàng, định hướng chiến lược sản phẩm cho tương lai, sự gần gũi với khách hàng, chất lượng luôn phải đảm bảo, tầm nhìn xa và một văn hóa doanh nghiệp vững mạnh.