Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Sales
• Generating business in leasing industrial properties.
• Recognizing client needs and expectations and responding to these efficiently and professionally.
• Conduct site inspections to assess viability and potential for leasing.
• Continuously source business through networking, organizing marketing and preparing pitch proposals.
• Building a solid track record in international market hitting revenue targets.
• Reporting on International market updates regarding the industry, investor sentiment, and trends, to further promote the long-term strategy.
• Building up and maintaining close relationship with people at potential investors, before and during their business operations in Vietnam.
• Define sales development and action plan every quarter within the given budget.
• Setting individual sales targets with the sales team.
• Tracking sales goals and reporting results as necessary.
• Overseeing the activities and performance of the sales team.
• The ongoing training of salespeople.
• Developing sales team through motivation, counseling, and product knowledge education.
2. Customer Service
• Achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews.
• Receive the inquiries, requests, complaints from customers by phone, online chat, email, or in-person; accurately and timely respond to them.
• Coordinate with and follow up with the relevant departments to answer customers' inquiries as well as resolve the customers' requests, complaints.
• Execute the Customer satisfaction survey by phone, online chat, email, or in-person when appropriate and the periodically survey in writing in order to get customers’ experience on BW products and service.
• Leading or supervising a team of customer service staffs.
• Build up the relationship with authorities to solve the tenants’ issues.
• Organize annual activities/ events for Tenants.
• Working closely with construction and marketing department.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree in business or related fields.
• High level written and spoken English and Mandarin.
• 4 – 5 years working in real estate industry.
• Prefer having experience in leasing industrial property.
• Experience in industrial / hi-tech business park / warehouses / factories is a strong advantage.
• Demonstrated experience in effective negotiation skills.
• Excellent client relationship management skills.
• A strong work ethic, and willingness to work hard and cohesively in a team.
• Proficient in Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.
• Enthusiasm and commitment to complete transactions and provide high levels of service to clients.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Acer Inc còn được viết là acer hoặc trước kia là acer) hay Tập đoàn Hoành Kì là tập đoàn đa quốc gia về thiết bị điện tử và phần cứng máy tính của Đài Loan có trụ sở tại Tịch Chỉ, Tân Bắc, Đài Loan.
Các sản phẩm của Acer bao gồm các loại máy tính để bàn và laptop PC, máy tính bảng, server, các thiết bị lưu trữ, màn hình hiển thị, smartphone và các thiết bị ngoại vi. Đồng thời còn cung cấp các thiết bị phục vụ thương mại điện tử cho các doanh nghiệp, chính phủ và người tiêu dùng. Năm 2013, Acer là chiếm thị phần nhà cung cấp máy tính lớn thứ 4 trên thế giới
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các nhân viên của Acer có thể chia sẻ tầm nhìn của họ đối với Project Humanity, coi việc bảo vệ môi trường và ươm mầm tài năng trở thành ưu tiên hàng đầu.