Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Assist in producing, implementing and monitoring action plans to ensure Revenue Plan objective are achieved.
2. Maintain contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications.
3. Create and implement special programmers to achieve greater productivity through: increasing average rate/ increasing occupancy/ increasing business volume during difficult periods/ increasing local food and beverage banqueting sales.
4. Oversee the selling and servicing of group business.
5. Do research on competition.
6. Meet with guests from major producers / organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction.
7. Establish and continuously update mailing lists.
8. Develop and execute sales and marketing strategies for seeking account and targeting new customers and new sales opportunities, initiate action plan to approach and develop sales for the hotel.
9. Develop and maintain database of major markets, trace files for direct contact and/or mailings.
10. Maximize revenue by upselling packages and creative food and beverage.
11. Collect information/ requests from guests and keep the team updated for revision of sales contracts and Banquet Event Orders.
12. Coordinate Banquet Operations team and Banquet Kitchen to ensure service is fully delivered to guests of wedding events or conventions.
13. Build and strengthen relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, etc.
14. Maintain close liaison with other departments to ensure the productive departmental performance and budget.
15. Work collaboratively with off-company sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
16. Present products and show the guests around the venues upon request.
17. Maintain a comprehensive, current and guest focused set of departmental standard and procedure to oversee their implementation.
18. Prepare detailed introduction induction program for new staff.
19. Coach, counsel staff and provide constructive feedback to enhance performance.
20. Perform any other related tasks or duties assigned by Director of Convention and by Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least 5 years as a Security Supervisor at a scalable four or five star hotel/ resort.
2. College diploma in any related discipline, experience with national defense/army preferred.
3. Leadership and management skills.
4. Solid experience with planning for emergencies, handling disturbances and investigating related security cases.
5. Abilities of taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented) and goal setting.
6. Good command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Acer Inc còn được viết là acer hoặc trước kia là acer) hay Tập đoàn Hoành Kì là tập đoàn đa quốc gia về thiết bị điện tử và phần cứng máy tính của Đài Loan có trụ sở tại Tịch Chỉ, Tân Bắc, Đài Loan.
Các sản phẩm của Acer bao gồm các loại máy tính để bàn và laptop PC, máy tính bảng, server, các thiết bị lưu trữ, màn hình hiển thị, smartphone và các thiết bị ngoại vi. Đồng thời còn cung cấp các thiết bị phục vụ thương mại điện tử cho các doanh nghiệp, chính phủ và người tiêu dùng. Năm 2013, Acer là chiếm thị phần nhà cung cấp máy tính lớn thứ 4 trên thế giới
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các nhân viên của Acer có thể chia sẻ tầm nhìn của họ đối với Project Humanity, coi việc bảo vệ môi trường và ươm mầm tài năng trở thành ưu tiên hàng đầu.