Mô tả công việc
• Educate and train managers on Hotel On boarding programs/ Winning Culture in accordance with hotel or company policies including, performance management process, and related programmes to foster productivity, and enhance performance.
• Analyze training needs of the hotel in general and individual departments, and develop strategies which address needs, presenting in the form of a Training Business Plan for the Human Resources Manager, General Manager and Executive Committee for review.
• Familiarize yourself with the Group’S HR and Training Standards, localizing where necessary.
• Ensure effective training programs are in place for the following:
+ New Employee Orientation
+ Customer Service Training
+ Technical job specific training (through certification of departmental standards and procedures)
+ Supervisory Skills Training
+ Management Development
+ Fire, Life and Safety Training
+ Selling Skills
+ Employee retraining
• Establish a training library of books, videos, journals and audio visual materials to assist trainers in their training programs and for staff personal development
• Design, produce and implement training programmes which meet specific departmental needs in conjunction with Department Heads, ensuring that training session plans are structured and that training is effective
• Attend departmental training session and critique performance
• Liaise with other Group's L&D Team to share experiences and resources
• Coaches, counsels and disciplines staff, providing constructive feedback to enhance performance
• Regularly communicates with staff and maintains good relations
• Contributes towards regional activities as directed by Human Resources Mananger/ Regional Director of Human Resources / General Manager
• Perform other tasks assigned by Line Manager
Quyền lợi được hưởng
- International and professional working environment
- Competitive salary range
- Competitive benefit packages (14 annual leaves/Paid birthday Leave/Employee Program/Accident Insurance...)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management. A post Graduation in Human Resources Management/ L&D is desirable.
- 4 years of relevant experience or similar supervisory role in international brand hotel chains (5 stars), or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
- CV
Anh ngữ Quốc tế (ANQT) INS English - Học tiếng Anh hiện đại và hiệu quả (trước đây là Hệ thống Anh ngữ Quốc tế Thái Bình Dương) trực thuộc Interlink Education, tự hào là một trong Top 100 Thương hiệu giáo dục uy tín - chất lượng hàng đầu Việt Nam năm. Sau gần 10 năm thành lập và phát triển, ANQT INS English đã không ngừng lớn mạnh, khẳng định được chất lượng đào tạo và dịch vụ của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ năm 2008, Anh ngữ Quốc tế INS English – trực thuộc tổ chức giáo dục Interlink Education, với 3 văn phòng đại diện tại Mỹ, Úc, Canada và 10 chi nhánh tại Việt Nam, tự hào là đơn vị giáo dục mang đến giải pháp học Tiếng Anh hiện đại và hiệu quả theo phương pháp đào tạo tiên tiến được đánh giá bởi Viện khảo thí giáo dục Hoa Kỳ (ETS) và Đại học Cambridge (Anh quốc).
Mission
Hiện nay, Interlink Education đã xây dựng được một hệ thống các trường Anh ngữ quốc tế và các văn phòng đại diện trong và ngoài nước nhằm mang đến dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và học viên của mình.