Mô tả công việc
Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
Exchange information with other employees using electronic devices (e.g., pagers and two-way radios, email).
Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.
Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
Quyền lợi được hưởng
02 months of probation with full salary and social insurance;
Attractive remuneration package and 13th month salary;
Up-sale policy with attractive compensation.
Local and International training course;
Uniform and duty meal provided by hotel;
Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
High school diploma/G.E.D. equivalent
English Language Proficiency
Communication
Telephone Etiquette Skills
Listening
Applied Reading
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng:
- CÁCH 1: Nộp trực tiếp trên trang tuyển dụng hoteljob.vn
- CÁCH 2: Gửi hồ sơ trực tiếp tại Cổng An ninh khách sạn - đường Trần Phú (26-28 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang);
- CÁCH 3: Gọi điện thoại trực tiếp đến số (0258) 388 0000 (Máy lẻ 4401) để được trao đổi cụ thể hơn về công việc.
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.