Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Specialist (Chuyên viên Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
PETHEALTH GROUP
45 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
15/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Job Responsibilities
Job Requirements
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Job Responsibilities
- Answer calls and respond to emails/ website/ fanpage to handle customer inquiries. Conduct customer satisfaction survey.
- Provide customers with product and service information. Update existing customer information into system. Follow up with customer calls where necessary.
- Register and follow up customer complaints. Identify and escalate priority issues
- Document all call information according to standard operating procedures
- Complete call logs and follow quality assurance standard and produce call reports
- Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Job Requirements
- Have experience contact Call Center
- Telephone communication skills
- Problem-solve skills
- Listening skills
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
PETHEALTH GROUP
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Biệt thự liền kề PL05-29, Vinhome River Side 2, Phường Phúc Đồng, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.
Bệnh viện thú y Hà Nội PetHealth chỉ có cơ sở tại Âu Cơ, Tây Hồ, Hà Nội. Được sự tin yêu và ủng hộ của khách hàng trong thời gian qua. Bệnh viện thú y Pet Health đã nỗ lực không ngừng nhằm mang tới dịch vụ hoàn hảo nhất cho khách hàng.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong ngành nghề, đội ngũ y bác sĩ, nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt huyết, PetHealth luôn không ngừng nâng cao chất lượng cũng như đa dạng các dịch vụ chăm sóc sức khỏe và làm đẹp cho thú cưng. Bệnh viện thú ý PetHealth luôn phục vụ khách hàng bằng tất cả Tâm – Tín – Tài của mình. Chính vì vậy mà chúng tôi luôn nhận được sự tin yêu của rất nhiều quý khách hàng.
Những nghề phổ biến tại PETHEALTH GROUP
Bạn làm việc tại PETHEALTH GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
PETHEALTH GROUP
Click để đánh giá