Việc làm Bình Minh Group

Cập nhật 07/08/2024 11:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Bình Minh Group
Vertical Sales Manager -Smart Infrastructure – Electrification & Automation (SI EA)
Bình Minh Group
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
To create a better future, you need to think outside the box. That’s why we at Siemens need innovators who aren’t afraid to push boundaries to join our diverse team of tech gurus. Got what it takes? Then help us create lasting, positive impact!

You’ll create impact by

  • Develop networks and deploy all sales activities in focused verticals/territories to identify the business opportunities, maximize the offerings and achieve the sales target.
  • Establish and nurture relationships with relevant channels (consultants, EPCs, partners and end-users) to secure the efficient road to market.
  • Project/market scanning to map key players/stakeholders and outline the approach.
  • Well understand customers’ needs and pain points in order to promote appropriate products/solutions.

Responsibilities:

  • Sales and marketing: implement SI EA strategies and initiatives to ensure the sustainable business within the assigned verticals and areas.
  • Market coverage: proactively lead the sales process (identify & qualify, influence & develop) and maintain the proper coverage in focused markets.
  • Opportunity management: develop approach and action plans towards customers in early stage; coordinate with Portfolio & Offer team and collaborate with other BU/Division as well as external channels to ensure the comprehensive offerings presented and proposed. Closely follow up on quotation/customer’s queries... to ensure the business continuity through opportunity development, offer preparation, contract negotiation and finalization. Ensure all status updates and competitive feedback are accurately tracked. Timely maintain the data quality for pipelines and order intake forecast.
  • Market analysis: collect the market information: market drivers and trends, competitor landscape and business outlook. Prepare and provide management team with the up to-date market intelligence.
  • Customer relations: develop appropriate relationships with customers and key accounts. Act as the front-end interface for customer’s input, feedback, questions, and issues.
  • Perform tasks and reports as assigned by management.

You’d describe yourself as

  • Education: degree in Electrical engineering or related areas. MBA in Sales & Marketing will be additional advantage. Exposured and detailed knowledge of electrification and automation (MV/LV Products/Systems, Transformer, Bus-duct and Protection & Automation products, SCADA systems… ). Knowledge of contract/tender, finance and project management as well as the business acumen
  • Computer skills: Proficient with MS Office.
  • Presentation & negotiation skills
  • Foreign language: fluent speaking & writing English.
  • Experience: 5+ years of relevant experience.

We value your unique identity and perspective and are fully committed to providing equitable opportunities and building a workplace that reflects the diversity of society. Come bring your authentic self and create a better tomorrow with us.

Create a better #TomorrowWithUs!

Siemens Smart Infrastructure intelligently connects energy systems, buildings, and industries. We help our customers to thrive, communities to progress and support sustainable development to protect our planet for the next generation. We are a motivated and self-driven team of the Electrification and Automation Business unit responsible for the Vietnam region. We are focused on developing opportunities with global and regional Customers across all Industries and Verticals. Join our team & help us creating sustainable environments that care.
Khu vực
Báo cáo
Bình Minh Group
Bình Minh Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Bình Minh Group luôn tự hào là một trong những nhà nhập khẩu và phân phối rượu ngoại nhập hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Với mức tăng trưởng vượt bậc, chúng tôi đã tạo dựng niềm tin vững chắc của các tập đoàn hàng tiêu dùng lớn nổi tiếng trên thế giới. Sự kết hợp của nhiều dòng sản phẩm phong phú, đa dạng, chất lượng cao, mẫu mã đẹp, giá hấp dẫn cùng với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty Cổ phần công nghệ Bình Minh (BINHMINH GROUP) được thành lập năm 2000. Công ty có trụ sở văn phòng giao dịch chính tại Hà Nội, có chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh, Chi nhánh tại tỉnh Lạng Sơn. Trải qua 20 năm hoạt động và liên tục phát triển, với chiến lược đầu tư, kinh doanh phát triển bền vững.

Mission

Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Bình Minh Group

Bạn làm việc tại Bình Minh Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bình Minh Group

Bình Minh Group

Click để đánh giá