Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM

Cập nhật 10/10/2024 23:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM
Platform Support - SPX Express
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.

  • Client Representation and Coordination:
  • Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
  • Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
  • Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
  • Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
  • Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
  • Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
  • Manage internal issues related to operations.
  • Data Analysis and Performance Monitoring:
  • Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
  • Monitor and track KPIs through established systems.
  • Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
  • Additional Responsibilities:
  • Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.

Requirements

  • Working time: Monday - Saturday
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
  • Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
  • Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
  • Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
  • Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
  • Strong stakeholder management skills.
  • English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Clevai là Startup giảng dạy chất lượng cao cho học sinh phổ thông, qua lớp học DI-LIVE hai thầy một trò với giáo viên trường chuyên và công nghệ AI-Study lấp lỗ hổng kiến thức.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding,
  • Các buổi giao lưu học hỏi
  • Các trò chơi giải trí

Lịch sử thành lập

  • Khởi động tháng 8/2020, Clevai được học sinh và phụ huynh đón nhận nhiệt tình với Rating 4.6, và trở thành Top 5 đơn vị K-12 Edtech lớn nhất Việt Nam về doanh thu. 

Mission

  • Clevai dự kiến mở rộng ra Đông Nam Á và trở thành Top 5 hệ sinh thái đào tạo trực tuyến tại khu vực trong 5 năm tới.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM

Click để đánh giá