- Managing the daily operation of Telesales to meet sales KPI target and in line with the Company's objectives and strategies;
- Managing teams of Sales and Sales support to meet target and quality.
- Drive Telesales team to meet indicators: Approve rate, Average order value, Delivery rate and daily/weekly/monthly revenue
Duties/Responsibilities:
- Create procedures/policies for the sales team to ensure target achievement;
- Setting KPIs for team to reach the targets;
- Create appropriate call scripts/sales promotions to attract customers for selling;
- Analyzing sales data to improve processes and ensure resources are properly allocated, maximize the efficiency and customer satisfaction;
- Monitoring random calls to improve quality, minimize errors, and track operation performance;
- Ensuring all relevant communications and data are updated and recorded;
- Reviewing the performance of staff, identifying coaching needs and planning coaching sessions;
- Handling the most complex customer complaints or inquiries;
- Supporting subordinates to solve difficult issues and giving suitable direction;
- Proposing staff changes in assigned areas, including the hiring, promotion, demotion, vacations, leaves of absence, and release of staff;
- Evaluating staff on KPIs;
- Preparing reports on sales daily;
- Motivating and retaining staff;
- Lead, management, and capacity management to meet KPI's target;
- Build up sales team.
Benefit
- Paid 100% salary in 02 probation months
- Paid nearly full salary for social insurance
- Take a premium health insurance after probation
- Review for increasing salary once or twice for outstanding yearly
- Give bonus on KPIs in year end
- Take part in team building and health check - up once yearly- At least 2 years of Telesales management experience (teamsize at least 100 HCs)
- Good communication in English;
- Negotiation, presentation, and communication skills;
- Fast action, Dynamic & professional manners;
- Strong leadership skills;
- Motivation and Coaching Skills;
- Analysis skill;
- Pressure management;
- Time management;
- Be familiar with start-up environment and good reporting skills are preferred.Thưởng
Performance Review up to twice per year depending on your contributions
Chăm sóc sức khoẻ
Paid premium health insurance after probation
Cơ hội du lịch
Company trip, Weekly Happy Hour, Monthly Birthday Celebration
Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn.
Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding hàng năm
- Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập
Mission
Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.