Việc làm Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
[TAM SƠN] HCM - Marcom Lead/ Trưởng nhóm Marketing và Truyền Thông
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Marcom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities, providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of Tam Son.

1. Research market and communication trends as well as client’s information

  • Observe and capture market and communication trends, especially in relating fields
  • Acquire understanding about the brand’s product or service, the market and its consumers – and understand their objectives in terms of sales, market-share, brand awareness and positionin

2. Act as key contact point for the brand for management and execution

  • Build strong, long-term brand relationships and maintain frequent interaction
  • Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management
  • Understand larger financial picture and the impacts of marcom activities on brand’s overall performance
  • Manage brand’s expectations and interpret brand’s feedback for change or improvement

3. Coordinate with other departments and team members

  • Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects’ deadlines, maximizing internal interests and external profits
  • Create organized and clear communications at all levels and across all departments
  • Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth

4. Digital Project Manager

  • MKT Automation Strategy and coordinator
  • Communication leader in brands development on ecommerce platforms or their own website

5. Other tasks assigned by the line manager

  • Deliver reports, analysis, and other tasks as requested

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies

  • Organized and detail-oriented
  • Creative thinking, good communication, and motivation
  • Team work and responsibility

2. Skills

  • Excellent communication and presentation skills, both in verbal and in writing (Both Vietnamese and English)
  • Desk research and analysis skills
  • Fluency in both verbal and written English is preferred

3. Knowledge & Qualification

  • Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences 
  • Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
  • Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
    products, distribution…)

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đào Tạo Trực Tuyến Unica
Công ty Đào tạo trực tuyến Unica Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam. 

Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn. 

Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding hàng năm
  • Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập 

Mission

Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Bạn làm việc tại Công ty Đào tạo trực tuyến Unica? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Công ty Đào tạo trực tuyến Unica

Click để đánh giá