Các phòng ban đang tuyển dụng tại GBC VIỆT NAM

Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Xây dựng

Việc làm GBC VIỆT NAM

Cập nhật 11/12/2024 14:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
Graphic Designer (Based in Hanoi)
GBC VIỆT NAM
62 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàng Mai - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Assume responsibility for preparation and design of the internal and external communication collaterals either printed or electronic​
  • To assume responsibility of guardian of IC and sub-brand logos which includes responsibility for the correct use of all F&B, SPA, Outlets logos and sub-brand logos in all communication​
  • To assume and maintain guardianship of the IHG graphics standards manual, ensuring that all suppliers and partners adhere to these standards and procedures outlined in this manual. ​
  • To undertake any reasonable tasks and secondary duties as assigned by the DOMC/DOSM.​
  • To provide courteous and professional service at all times​
  • Monitors existing collaterals and update information to maximise business and streamline communication​
  • Services existing business through management of projects in conjunction with the respective owner.(Internal-External)​
  • Support to manage all departments’ expectations and deadlines ​
  • Design the best and most attractive and effective collaterals.​
  • Monitors competitor’s activities and assists in marketing intelligence.​
  • Ensure up to date knowledge of market dynamics locally, regionally and internationally to provide valuable input towards hotel’s strategy development plan​
  • Supports marketing through innovation and proactively​
  • Maintain an appropriate and updated trace file for the project​

Quyền lợi được hưởng

-12 annual leace days/years (for the first 5 years, then 01 additional day per year for every 5 years of service)

- Public Holidays per yearAs per VN law (as current: 11 public holidays of Vietnam)

-Service Charge:90% of Service Charge to be paid to colleagues. 10% will be held back for breakages and team activities. If fund is not used by the end of the business year, remains will be transferred to Colleague Activities Fund.

-Uniform:Appropriate uniforms and shoes are provided

-Laundry: Free laundry for uniform

- Meals / per working day:Duty Meal will be provided in staff Cafeteria

- Annual Hotel Bonus 13TH MONTH SALARY:13th Month salary subject to business situation and final decision from GM and Owner

-Long Service Award / Seniority Bonus: Eligibility:

+Employee with seniority of 3/5/7 and 10 years with the Company (including probation period)

+Reward amount:

-3 year achievement: 500k VND

-5 year achievement: 1M VND

-7 year achievement: 2M VND

-10 year achievement: 3M VND

-Compassionate Leave:'

+ Parents and parents in law, children - 3 paid days

 + Direct brother, sister, etc - 1 paid day

 + VND 1,000,000 for wreath

- IHG's employee rate

Yêu cầu công việc

  • Should have undergone diploma/degree in Graphic Designing from a recognised institute.​
  • Hotel marketing experience will be an added advantage.

Yêu cầu hồ sơ

As per HR's guideline
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
GBC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177 Đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….

Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.

Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE)  như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại GBC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GBC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GBC VIỆT NAM

GBC VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo