TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

Cập nhật 10/12/2024 13:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ TRUYỀN THÔNG ZAFAGO
Head of Marketing
TRUYỀN THÔNG ZAFAGO
30 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Position Overview:

On behalf of our client, We are seeking a visionary and dynamic Marketing Director to lead marketing initiatives and propel the brand to the number one position in Vietnam’s payment and cashback market. The ideal candidate will possess a unique blend of strategic vision, innovative thinking, and deep market understanding to make Company the go-to solution for Vietnamese consumers.



Key Responsibilities:

1. Drive Strategic Vision and Market Leadership

  • Develop and execute a forward-thinking marketing strategy that positions as a leader in payment trends.
  • Anticipate and adapt to market changes, integrating emerging technologies to enhance user experience.
  • Continuously explore and implement innovative service models to differentiate the brand and maintain competitive advantage.

2. Leverage and Optimize Competitive Advantages

  • Analyze and capitalize on Company’ strengths, such as diverse cashback capabilities and an extensive partner network.
  • Ensure marketing efforts are focused on optimizing resources and driving growth through existing advantages.
  • Avoid resource dispersion by maintaining a sharp focus on high-impact initiatives.

3. Build a Strong, Locally Resonant Brand

  • Establish brand name as a trusted, leading payment solution for Vietnamese users.
  • Highlight core value of customer-centricity, creating a sustainable market differentiation.

4. Expand Ecosystem Partnerships and Influence

  • Develop and nurture a robust ecosystem of partners, ranging from major brands to small businesses.
  • Design diverse collaboration strategies to embed Company deeply into everyday life in Vietnam, expanding its presence across dining, shopping, and other services.
  • Strengthen customer loyalty and brand recall through increased coverage and relevance.

5. Foster an Innovative, Data-Driven Marketing Team

  • Build and lead an agile, innovation-focused marketing team.
  • Promote a culture of experimentation and data-driven decision-making to optimize campaigns and drive sustainable growth.
  • Implement effective strategies that achieve market dominance without unnecessary expenditure.

6. Maximize Resource Utilization for Marketing Investment

  • Utilize social capital and resources generated from transactions to reinvest in marketing activities.
  • Optimize existing channels, including POSM, partner stores, and apps, for cost-effective and impactful campaigns.
  • Ensure every marketing effort is goal-oriented and delivers high ROI with minimal costs.

7. Build Broad Community Connections and Influence

  • Cultivate extensive relationships with the business community, partners, and media in Vietnam.
  • Enhance brand visibility and credibility across mainstream and community channels.
  • Amplify the reach and trust to ensure widespread user adoption.



Qualifications:
  • Proven track record in leading marketing strategies and delivering results in the payment, fintech, or related industries.
  • Strong understanding of the Vietnamese market and consumer behavior.
  • Expertise in brand building, storytelling, and creating emotional connections with customers.
  • Experience in leveraging data analytics for decision-making and campaign optimization.
  • Exceptional leadership and team-building skills, with a focus on fostering innovation.
  • Strong networking abilities with partners, businesses, and media channels in Vietnam.
  • Strategic mindset with the ability to adapt quickly to changing market dynamics.


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ TRUYỀN THÔNG ZAFAGO
TRUYỀN THÔNG ZAFAGO Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Dịch vụ truyền thông Zafago (gọi tắt Zafago Agency)

Được thành lập ban đầu bởi 4 Cổ đông nhiệt huyết, có nhiều kinh nghiệm trong ngành Digital Marketing, từng thực chiến nhiều năm trong lĩnh vực Marketing ở các Client trước khi ra mở công ty

4 cổ đông ban đầu với các thế mạnh chính về Digital Marketing tổng quan, Zalo Ads, Content Quảng cáo, Xây dựng hệ thống Kpis... khi các thành viên kết hợp với nhau đã tạo nên luồng gió mới, giá trị mới cho ngành Digital Marketing. Và chúng tôi xác định thế mạnh của công ty là 1 AGENCY thiên về LEAD PERFORMANCE

Xác định cốt lõi 1 công ty tốt phải xây dựng những cá nhân có năng lực, đạo đức tốt. Trong năm đầu chúng tôi dành thời gian tìm kiếm, đào tạo thành viên phù hợp đội ngũ. Chính vì đầu tư 1 đội ngũ chất lượng nên dù non trẻ được thành lập từ nhóm nhỏ 05/2018, khi lên công ty 04/04/2019 và cho đến hiện tại sau gần 3 năm thành lập, Zafago tự hào đã tạo nên những kết quả xuất sắc:

+ Xây dựng được 1 Cộng đồng 12.1k người chia sẻ về Zalo Ads và Digital Marketing

+ Hơn 200 Khách hàng với hơn +500 dự án chạy mảng Dịch vụ Phòng Marketing thuê ngoài

+ Tài khoản khách hàng được Zafago Support trên các kênh Zalo, Tik tok, Cốc Cốc lên tới +3500 tài khoản

+ Top 5 Đối tác cao cấp Zalo ADS (Top đầu)

+ Đối tác cao cấp của Cốc Cốc Ads, Tik tok Ads • Đối tác cao cấp Ladipage.vn

Những nghề phổ biến tại TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

Bạn làm việc tại TRUYỀN THÔNG ZAFAGO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

TRUYỀN THÔNG ZAFAGO

Click để đánh giá