Việc làm EASY HUMAN

Cập nhật 16/12/2024 11:50
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN EASY HUMAN
Customer Marketing Manager
EASY HUMAN 4.0★
2 đánh giá 14 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

Role: To deliver overall KPI of Modern Trade to Develop & Deliver Cat/ Brands objectives per Channel/Customer (including volume, revenue, profitability etc) via Brand ITM activities, customer JBPs, insight-based categories development/customer development activities

Job Responsibilities

  • Develop & Deliver Category / Brand objectives for Modern Trade
  • Develop category/brand strategy & objectives across Modern Trade sub-channels
  • Develop & Execute category/brand guidelines in terms of visibility, brand engagement/communication, and pricing, for large formats based on insights of channel and shoppers
  • Plan, Develop & ensure execution of the New Launch plan and build new products in 6 months with KPI, tracking, and action plans accordingly
  • Plan, Develop & ensure execution of Brand ITM deployment with effective costing
  • Plan, Monitor & control effectively Budget: D&A (Promotion & Marketing fund), A&M Push, POSM production, TOT etc.
  • Call on all customer wiring assignments as planned and as per the customer wiring matrix to build good relationships with customers and to get insights from customers
  • Maximize Digital Marketing
  • Customers JBP
  • Plan, develop & ensure Insight-based Joint business planning activities per top customers, per ITM alignment
  • Responsible for customized big events of top customers (in JBP) fitting with channel insight/customer strategy, shopper insight & brand strategies
  • Support for Top-to-Top engagement with top customers & WCCE JBP with top customers
  • Category management & development
  • Do forecasting in monthly, rolling 3 months yearly MT, OP including new SKU
  • Do Category development per sub-channel, formats: Pack/mix/Pricing & Revenue management and or portfolio initiatives
  • Deliver CAT man with customers: assortment, opportunities to max portfolio, display, pricing, revenue management, pack mix, together with Cat Man project person
  • Develop Category growth driver and Category Development
  • Work/update regional/ Sector team to leverage best practices and/or to win regional/global customers re CMKT activities.
  • Develop promotion strategy, initiatives, category development plans to improve the business performance
  • Identify and evaluate new business opportunities & drive execution
  • Identify & Win New Business: Identify and evaluate new business opportunities (new launch/portfolio/ideas/POSM innovations) & ensure execution.

Your Team

Skills And Experience

  • Strong knowledge of MT channel, Customer strategy & channel Operation understanding,
  • Shopper Understanding per Sub Channel; Insight activator; Digital marketing understanding,

Category Management & Development including Revenue management

  • Capability in analysis channel/ brand/ price/ pack trends in MT channel vs total industry.
  • Strong communication/ interpersonal/ leadership skills to be able to communicate effectively with Senior Level Management of SPVB and Customers
  • Strategic thinking, strong analytical, problem-solving skills
  • Fluent in English & Computer skills (MS Office)

You can apply by sending your CV to [email protected]

Please be noted that only shortlisted profiles will be contacted

Education
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Số 108 Phố Dịch Vọng Hậu, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

EASY1 HOLDINGS – HOME SERVICE PLATFORM ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM. Easy1 Holdings là một Hệ sinh thái đa lĩnh vực. Sở hữu Big data cùng Mô hình kinh doanh vô cùng độc đáo, khác biệt, với những ý tưởng táo bạo, đột phá của đội ngũ Founder, được triển khai bởi các C-levels dày dặn kinh nghiệm, vô cùng nhiệt huyết và hệ thống nhân sự trẻ sáng tạo, dám nghĩ, dám làm, luôn sẵn sàng đương đầu với những khó khăn & thử thách mới. Vì thế, trong lộ trình của mình, Easy1 đang phát triển mạnh và đồng đều cả về Cơ chế thị trường & Cơ chế vốn.

EASY1 tự hào mang lại giải pháp nước sạch đến cho Quý khách hàng bằng dịch vụ vượt trội và trải nghiệm tuyệt vời. Chúng tôi chuyên cung cấp các thiết bị điện gia dụng, thiết bị nhà bếp cao cấp, máy lọc nước và dịch vụ bảo dưỡng, vệ sinh, thay lõi lọc nước. Với mong muốn mang lại cho bạn và những người thương yêu một cuộc sống xanh - sạch với nguồn nước tinh khiết từ hệ thống lọc và công nghệ hiện đại. Hệ thống chi nhánh, các trạm bảo dưỡng của EASY1 đã có mặt trên toàn quốc.


Review EASY HUMAN

4.0
2 review

16/06/2020
Nhân viên IT.. tại Đà Nẵng

Được cung cấp thiết bị đầy đủ, Sếp thoải mái(IT)

16/03/2022
Nhân viên IT.. tại Đà Nẵng

Môi trường lý tưởng cho các bạn trẻ(IT)

Những nghề phổ biến tại EASY HUMAN

Bạn làm việc tại EASY HUMAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo EASY HUMAN

EASY HUMAN

Click để đánh giá