Mô tả công việc
• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
• Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Excellent spoken English is a must.
• Excellent customer service skills
• Passion and desire to develop in the IT industry
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Khác
Competitive salary depending on experience
Full salary during the probationary period
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
Working 5 days a week with 2 unfixed days
Được thành lập bởi các kỹ sư có kinh nghiệm trên 10 năm trong ngành gia công tấm với nền tảng kỹ thuật và uy tín cao trên thị trường, Công ty Cổ phần Giải pháp cơ khí VNTECH là đơn vị chuyên cung cấp dịch vụ, máy móc, thiết bị và giải pháp gia công tấm tại Việt Nam.
Với kiến thức chuyên sâu về lĩnh vực cơ khí cùng định hướng đề cao chất lượng sản phẩm, VNTECH đã từng bước chinh phục khách hàng từ khắp mọi miền tổ quốc. Chúng tôi tự hào được đồng hành cùng các doanh nghiệp nâng cao năng lực sản xuất và góp phần vào sự phát triển kinh tế chung.
Làm việc dựa trên phương châm “Xây dựng giá trị bền vững”, VNTECH sẽ tiếp tục cam kết về chất lượng sản phẩm, đồng thời thiết kế ra nhiều giải pháp với mức chi phí phù hợp gửi tới khách hàng.
Review Giải Pháp Cơ Khí VNTECH
Công ty trì hoãn lương. Một số nhân viên chịu không nổi nên nghỉ (RV)