Việc làm ETEK

Cập nhật 19/11/2024 13:21
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP TỰ ĐỘNG HÓA ETEK
MM Senior Relationship Managerment Manager (40000893)
ETEK
66 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of the MM segment / key sub-segment assigned ./
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on business plan for customers.
  • Products and Price:

Update and define products and price policies to advise customers:

  • Standard products and services, product packages and business programs including mobilization, credit, services, commercial finance, forex, derivative products and investment in MM customers according to TCB's regulations from time to time.
  • Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) /efficiency on risky assets (TOI / RWA)/life cycle value of customers (CLV) according to Techcombank regulations.
  • collect information, competition policy of portfolio management customers.

Key Accountabilities (2)
  • Sales and service:
  • Establish relationships with new business customers according to leads assigned or self-search
  • Manage and develop existing customer portfolio (sales, quality, structure ...), promote upsale, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's strategic direction.
  • Financial consulting for customers: Coordinate with product sales departments and related units to develop overall, optimal financial solutions to ensure customers are best served according to the service model regulated by TCB from time to time.
  • Make sales and service plans with each customer through ACP and implement customer relationship strategy oriented by TCB
  • Customer care: Responsible for taking care of customers in the management list, fully implement service quality standards, commitments to quality of service according to TCB's regulations to increase customer experience and satisfaction at TCB
  • Risk management

4.1 Credit risk management

  • Be responsible for end-to-end credit risk management on the portfolio managed by the Client. Directly perform / coordinate with Risk Management Division to appraise customers;
  • Credit appraisal: Collect records, documents; check, supervise, update relevant information about customers, customer's business situation to serve customer appraisal, propose solutions and submit for approval.
  • Post-credit management: Manage, supervise after credit granting, identify early warning signs and implement risk handling instructions/directions. Manage the debt collection process for customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2.Operational Risk Management

  • Grasp and absolutely comply with regulations on operational risk management.
  • Actively identify and manage operational risks related to the customer portfolio being managed

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Absolutely comply with regulations, processes, instructions ... related
  • Organization và Human Resources:
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related changes.
  • Closely cooperate with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management:
  • Effectively manage the customers portfolio assigned according to the instructions and regulations of TCB.
  • Strictly manage business performance compared to assigned targets.
  • Other jobs
  • As assigned by the line manager

Success Profile - Qualification and Experiences
  • University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
  • Experience: Minimum of 12 years in the field of sales, appraising business customers.
  • English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 189 Phan Trọng Tuệ, Thanh Liệt, Thanh Trì, Hà Nội

Công ty Cổ phần Giải pháp Tự động hóa ETEK là doanh nghiệp tiêu biểu tại Việt Nam về lĩnh vực cung cấp giải pháp về Tự động hóa. Được thành lập vào năm 2006, đến nay ETEK có trên 250 cán bộ nhân viên làm việc tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, đáp ứng nhu cầu ứng dụng Tự động hóa trong các lĩnh vực Công nghiệp, Đào tạo và phục vụ đời sống dân sinh.

Trong lĩnh vực về cung cấp giải pháp đào tạo về kỹ thuật, ETEK là nhà cung cấp hàng đầu của Việt Nam trong các trường Cao đẳng, Đại học và các trường nghề trên toàn quốc. ETEK là nhà phân phối & đối tác của các nhà cung cấp uy tín và danh tiếng về lĩnh vực tự động hóa trong Công nghiệp, Đào tạo và đời sống dân sinh như các nhà cung cấp đến từ Châu Âu , Mỹ , Nhật Bản như : ABB Robotics , Siemens , Universal Robots , Technic Equipments , Cognex ...

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Hoạt động thiện nguyện
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2006, đến nay ETEK có trên 250 cán bộ nhân viên làm việc tại Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh

Mission

Với sự tin tưởng và hợp tác của các đối tác, khách hàng trong và ngoài nước trong suốt những năm vừa qua; ETEK đã đạt được những thành công và phát triển mạnh mẽ trên thị trường trong và ngoài nước. Hiện tại ETEK là khách hàng của các nhà máy lớn từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Châu Âu như Canon, Samsung, Vinfast,...

Những nghề phổ biến tại ETEK

Bạn làm việc tại ETEK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ETEK

ETEK

Click để đánh giá