Mô tả công việc
Marketing Communication Executive is responsible for conducting product research, establishing brand awareness and improving customer relations. This position is instrumental in the collaboration, planning, and implementation of all traditional and digital marketing efforts with support from communication agency.
- Marketing & Communication:
- Supervise the functioning of all marketing activities, sales promotions at La Table Hanoia; coordinate with other departments to ensure proper implementation of all marketing activities are carried out according to the proposed plan;
- Management of content assets, images/ photos on La Table Hanoi’s website, to be updated according to the correct timeline & brand voice;
- Briefing contents, coordinate with design agency to ensure designs are implemented correctly with brand identity and marketing campaign;
- Master crisis communication skills when an emergency occurs. Manage comments & respond to negative feedback, notify the relevant departments to answer questions and effectively resolve customer problems;
- Plan & estimate marketing costs, implement marketing campaigns & activities for La Table Hanoia brand. Implement marketing communication plans on channels (before, during and after every campaign);
- Coordinate with suppliers, marketing agency, KOLs & other departments, … to carry out effective marketing communication campaigns;
- Periodically synthesize, analyze and evaluate the effectiveness of marketing communication activities and sales promotions to ensure the achievement of the proposed marketing strategy.
- Events:
- In conjunction with the relative departments to to come up with ideas and implement the content of event programs at La Table Hanoia & Press Club;
- Develop the event scripts, present content and event implementation plans with the goal of attracting more potential customers & receiving customer information;
- Working as an event coordinator and be responsible for overseeing tasks throughout the event planning process;
- Contact with suppliers to organize and produce event materials & gifts;
- Work effectively to build relationships with colleagues in the company and the group.
Perform other tasks as assigned by the Direct Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge bonus payable on monthly basic;
- 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
- 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
- Duty meal and parking provided;
- Annual health check-up, annual holiday trip with team;
- Opportunities for learning and development;
- Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
- 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.
Yêu cầu công việc
Onboard from 01/03/2025;
1. Qualification & Experiences:
- Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Sales & Marketing, Tourism & Hospitality preferable. At least 3 years of experience in the same position, especially working experience in high-class restaurants, in a customer service role in the hotel/leisure/retail sector;
- In-depth knowledge of F&B services and products, restaurant and event operations.
2. Skills:
- Good command of the Vietnamese & English language, both written and verbal, due to the constant contact with clients, partners. Fluency in other languages would be beneficial;
- Outstanding communication and negotiation skills, that convince customers to use value-added products and service;
- Computer proficiency;
- Highly creative;
- Analytical and problem-solving skills.
3. Personality:
- Ambitious and willing to put in extra efforts to meet challenges;
- Team spirit, resulted oriented, proactive & honestly;
- Self-motivated and goal-oriented, desire to deliver results.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN
or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042
Yola được thành lập dựa trên phương châm 'Giáo dục thay đổi cuộc sống' và chúng tôi tin vào tiềm năng vượt thời gian của giáo dục.
Đôi khi, chỉ cần một bước nhỏ để bắt đầu một hành trình dài. Đối với Yola Institute, mọi chuyện bắt đầu từ những tháng cuối năm 2008, khi bốn trí tuệ trẻ Việt Nam chung tay thực hiện ước mơ tạo ra một sản phẩm giáo dục có thể mang lại tác động thực sự cho các thế hệ học sinh Việt Nam. Kể từ đó, Viện Yola đã trải qua quá trình chuyển đổi từ mạng truyền thông xã hội cho việc học trực tuyến, dịch vụ tư vấn đại học sang các trung tâm luyện thi.
Ngày nay, với tư cách là nhà cung cấp dịch vụ giáo dục hàng đầu tại Việt Nam, Học viện Yola cung cấp đa dạng các chương trình và sản phẩm giáo dục, bao gồm các khóa luyện thi (SAT, TOEFL, IELTS, GMAT, GRE), tiếng Anh, đào tạo kỹ năng mềm, sau- dạy kèm ở trường, trại hè và phát triển nội dung giáo dục.
Với cam kết mạnh mẽ giúp học sinh nhận ra tiềm năng thực sự của mình trên hành trình trở thành người mà các em mong muốn, Yola đã thành công trong việc giúp học sinh của mình được nhận vào học và nhận học bổng vào các trường đại học hàng đầu như Stanford, UPenn, Princeton, Brown, Duke, Georgetown, NYU, UC Berkeley, UCLA và nhiều trường khác trên toàn thế giới.
Sống và hít thở trong một nền văn hóa mang tên ACUPIT (Hành động, Quan tâm, Thấu hiểu, Đam mê Xuất sắc, Đổi mới, Tin cậy), mỗi cá nhân tại Yola bất kể xuất thân, sở thích, chuyên môn và vị trí đều làm việc chăm chỉ và nhiệt huyết mỗi ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: công ty được thành lập
Mission
Lấy sự hứng thú tham gia học tập của học viên và đội ngũ giáo viên truyền cảm hứng làm tiêu chuẩn cao nhất. Điều này dẫn đến tỷ lệ khách hàng giới thiệu người thân và bạn bè cùng học tại YOLA cao, tỷ lệ tái ghi danh và kết quả học tập tốt hơn cho học viên.
Review Yola
Nhiều việc không xuể mà lương cơ bản thấp như trả đầy đủ
Công ty có mấy cái quy trình CSKH của mấy sếp lạ lắm, tạo ticket complaint cho có mấy tiếng làm
Làm việc vất vả cả năm cuối cùng không có YEP cũng không 1 ai lên tiếng thông báo