Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2.2. Scope of work:
- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).
- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).
2.3. Key roles and responsibilities :
- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).
- Define and helps facilitate master plans for designated brand.
- Function as the information hub for designated brand(s).
- Monitor and advises designated brands.
- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.
- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.
- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.
- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.
-
Develops monthly and quarterly reports for management.
- Manage the day-to-day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross-functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.
- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.
- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix
- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.
- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands
- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.
- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Yêu Cầu Công Việc
Capabilities:
- Bachelor’s degree.
- At least 5 years’ experience in Marketing.
- Creative, mind-set, Management skills.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Excellent English, Microsoft Office proficiency.
- Good communication and negotiation.
- Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
- Having experience in Brand Marketing is a plus.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với kinh nghiệm hơn 20 năm trong việc phát triển và quản lý vận hành các trung tâm hội nghị White Palace, trung tâm sự kiện GEM Center, nhà hàng Fine dining The Log, GEM Café và W Gourmet, IN Hospitality đã quyết định mở rộng thêm công ty thành viên là IN Dining để tập trung phát triển kinh doanh trong lĩnh vực ẩm thực và dịch vụ nhà hàng.
IN Dining sẽ tập trung phát triển mảng kinh doanh, quản lý và vận hành các thương hiệu cao cấp trong lĩnh vực ẩm thực Food & Beverage (F&B). Đến với chuỗi thương hiệu của IN Dining, khách hàng sẽ được khai phá vị giác bởi các loại món ăn do các đầu bếp hàng đầu dày công sáng tạo.
Ẩn chứa bên trong mỗi món ăn không chỉ là những nguyên liệu được lựa chọn khắt khe mà còn là những câu chuyện thú vị về văn hóa, con người và vùng đất khơi nguồn cảm hứng cho người sáng tạo nên chúng.