Mô tả công việc
Provide quality training to internal customers;
Assist in coordinating and administering Vocational Qualification;
Adhere to in-house training plan;
Identify training and development needs systematically throughout the hotel in conjunction with Line Managers/Head of Department, HR Manager, and Training Manager;
Assist Line Manager/Head of Department in achieving training objectives and review on a monthly basis;
Prepare, organize, administer and conduct in-house training courses ie. Recruitment and Selection, Discipline and Grievance;
Ensure new employees have received departmental and legal training;
Hold monthly Departmental meetings with trainers to ensure training needs are being covered.
Quyền lợi được hưởng
- International and professional working environment.
- Competitive salary range.
- Opportunities for growth and advancement.
Yêu cầu công việc
For a Training Coordinator to successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:
Previous experience in HR/training with working background in IHG hotels/ resorts is an advantage;
Positive attitude;
Good communication and people skills;
Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally;
Excellent grooming standards.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.