Mô tả công việc
Data Management
Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
Update, manage employee data on HR application
Monitor, control policy system of company
Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
Check, supervise attendance record for employees
Manage leave, over time
Calculate incentives, allowances
Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
Register tax codes and dependents
Make PIT declaration, monthly PIT payment
Make PIT finalization
Others
Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
Answer questions related to policies, salaries and others to employees
Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
At least 3 year experiences in C&B
Experience in using HR application for labor management and payroll
Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
Good at communication in English
Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
Good at management, communication, analyzation, solving problem
Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
13th month salary + KPI bonus
12 days annual leave
PJICO Healthcare extra
Learning & Training opportunity
Engagement Activities
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.