Việc làm MEDSI JSC

Cập nhật 30/08/2024 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần MEDSI
Employer Branding Executive (7-month contract)
MEDSI JSC
93 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/07/2024
Hình thức: Bán thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Owned Media Communications for Employer Branding - to support the direct supervisor(s) and contribute in manage & improve communications performance on the Owned media communications of AEON Vietnam's Employer Brand: (40%)

'Writing-up the content for 3 owned media channels of employer branding as below: Website, Fanpage, LinkedIn

* Contributing in creating the content for employer branding materials
(1) Video
(2) Advertising materials: online & print
(3) Event materials: POSM, Gift, Presentation, etc.

2. Talent Relation - to support the direct supervisor(s) in planning and implementing the talent engagement activities for enhancing the presence and creating the good impression of the targeted talents (future - current - past) toward the company's employer brand (30%)

* Internal: the employee engagement initiatives

* External employer branding activities targeting to the potential talents:
- Seminar/ Workshop/ Career Fair/ etc.
- Employer Recoginition
- Market research & talent insight survey

3. Employee Communications - to support the direct supervisor(s) in planning and implementing the internal communications initiatives to the employees (20%)

- Contribute in planning and implementing the Internal Communications initiatives to enhance employees’ engagement and satisfaction under the direct supervisor(s) instruction

- Propose to direct supervisor(s) ideas/initiative to strengthen and increase the efficiency of Internal Communications by developing and managing the Internal Communications touch-points such as: Print Newsletter, E-Newsletter, Digital & Social Media platforms; etc

- Develop and write-up, edit content for Internal Communications materials such as: Regular/ Ad-hoc message from the Executive Leadership under the direct supervisor(s) instruction

4. Employer branding Communications - to support the direct supervisor(s) and contribute in planning and implementing the employer branding communications campaigns for the public (10%)

- Branding Communications: for promoting AEON Vietnam Employee Value Proposition (EVP), thus enhancing AEON Vietnam's Brand Perception as an Employer of Choice
- Recruitment Communications: to support HR - Talent Acquisition in developing & implementing communication campaigns to support the talent recruiting plan and drive candidate attraction through media-mix.

Yêu Cầu Công Việc

1. University degrees in 1 of following study field: Multi-media, Marketing, Communications, Business, etc.;

2. Minimum 01 year of experiences in 1 of following field: Marketing, Communications, Employer Brand, etc.;

3. Strong English Skills, (Recommendable but not required, Japanese Skills

PREFERRED SKILLS:

1. Project Management

2. Data Analysis

3. Data-based Decision Making

4. Oral and written communications

5. Customer-oriented

6. Strong research & information filtering

7. Cross-functional Collaboration

8. Problem Solving

9. Digital literacy: Zoom, Social Media, Canva, … 

10. Fluent in English (more than average of spoken and written)

11. Adaptability

12. Conceptual mindset

13. Computer litercy: Word, Excel, PowerPoint, Outlook

14. Good sense of Leadership

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Quý Đức, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty Cổ phần MEDSI chuyên phân phối Th.uốc, thực phẩm chức năng, m.ỹ phẩm, thiết bị và vật tư y tế, sản phẩm chăm sóc gia đình,….từ các Nhà sản xuất đạt tiêu chuẩn GMP-EU, GMP-WHO,…nổi tiếng trong và ngoài nước.
Giá trị của MEDSI không nằm ở tài sản mà là ở những giá trị con người. Từng cá nhân đều mang một màu sắc, một nét văn hóa riêng, nhưng tựu trung lại đều luôn đồng lòng, phát huy 05 giá trị cơ bản: Uy tín - Sáng tạo - Hợp tác - Kỷ luật - Thực thi
Uy tín - Thái độ, hành vi và hiệu quả tạo giá trị
Sáng tạo - Nghĩ khác, làm mới tạo sự khác biệt
Hợp tác - Tôn trọng, hỗ trợ, chia sẻ cùng phát triển
Kỷ luật - Cam kết hành động, nhất quán trong thực thi
Thực thi - Chuyển hoá kiến thức, kỹ năng thành hiệu quả

Những nghề phổ biến tại MEDSI JSC

Bạn làm việc tại MEDSI JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MEDSI JSC

MEDSI JSC

Click để đánh giá