Việc làm MEDSI JSC

Cập nhật 30/08/2024 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần MEDSI
Brand Manager
MEDSI JSC
93 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. Product Portfolio development and implementation of the ASEAN exterior paints strategy

• Regularly analyze the category, insights and trends, and competition; identify opportunities for growth and give inputs to ensure that the Exterior & WTP product platform stays relevant and compelling to the consumer and ahead of competition.

• Support regional exterior projects by actively contributing country’s information and working in multifunctional teams.

• Initiate and/or participate in market research on concepts.

2. Brand management:

• Manage the implementation of the ASEAN brand architecture for PEP & WTP and manage any related implications (migrate, phase out, re-name, launch) with minimum disruption to the business

• Manage NPIs and collaborate with different functions (RD&I/TS, Supply Chain, Sales and Trade Marketing) and outside agencies to ensure quality and on-time launch.

• Monitor and analyse costs and price movements. Make price adjustment recommendations based on local information.

• Collaborate with Trade Marketing and/or Sales for the channel strategy for PEP & WTP category.

• Collaborate with Supply Chain on demand planning and the phase in/phase out of stock.

• Cost control to ensure all activities is within marketing budget and optimize ROI.

• Work closely with support functions to ensure smooth execution and delivery business objectives.

3. Implement Brand Equity and Marketing activities

• Drive the communication strategy for PEP & WTP category and ensuring alignment with regional directions/strategies

• Develop and implement integrated media campaigns considering 360 touchpoints; measure, evaluate and course-correct all media activities.

• Collaborate with Customer Marketing & Sales team to deliver local activation program.

• Develop collaterals for consumers based on consumer insights; develop in-store collaterals in collaboration with Sales/Trade Marketing. Manage delivery to market; evaluate effectiveness

4. Effective management of brand budget and achievement of brand target revenue

• Grow Exterior product platform and ensure healthy margins and profitability.

• Provide inputs and insights to business analysis and financial analysis of PEP & WTP category

• Contribute to a smooth country marketing planning process for Exterior

• Help in preparing the monthly and quarterly country review as part of monthly operations reporting

• Track A&P spend against monthly, quarterly and yearly budget; reconcile with Finance regularly.

Yêu Cầu Công Việc

• Bachelors is required

• Minimum of 7 years in a related marketing role, experience with decorative paints preferred

• Preferably from a multinational organization (regional or global presence)

• Proficient in English

• Computer skills: Microsoft PowerPoint, Excel, Word

• Ability to multi-task

• Strong leadership/ team player/ Entrepreneurship

• Influent ability

• Negotiation & Communication skills

• Integrity

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Quý Đức, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty Cổ phần MEDSI chuyên phân phối Th.uốc, thực phẩm chức năng, m.ỹ phẩm, thiết bị và vật tư y tế, sản phẩm chăm sóc gia đình,….từ các Nhà sản xuất đạt tiêu chuẩn GMP-EU, GMP-WHO,…nổi tiếng trong và ngoài nước.
Giá trị của MEDSI không nằm ở tài sản mà là ở những giá trị con người. Từng cá nhân đều mang một màu sắc, một nét văn hóa riêng, nhưng tựu trung lại đều luôn đồng lòng, phát huy 05 giá trị cơ bản: Uy tín - Sáng tạo - Hợp tác - Kỷ luật - Thực thi
Uy tín - Thái độ, hành vi và hiệu quả tạo giá trị
Sáng tạo - Nghĩ khác, làm mới tạo sự khác biệt
Hợp tác - Tôn trọng, hỗ trợ, chia sẻ cùng phát triển
Kỷ luật - Cam kết hành động, nhất quán trong thực thi
Thực thi - Chuyển hoá kiến thức, kỹ năng thành hiệu quả

Những nghề phổ biến tại MEDSI JSC

Bạn làm việc tại MEDSI JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MEDSI JSC

MEDSI JSC

Click để đánh giá