Việc làm MEDSI JSC

Cập nhật 30/08/2024 10:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần MEDSI
Key Account Executive - Consumer Products Division
MEDSI JSC
93 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • KEY JOB ACCOUNTABILITIES

To increase company sales by generating specific activities for retailers through leveraging global brand positioning and category penetration.

  • Planning
  • Develop, monitor and manage a portfolio of retailers/clients account, in accordance with the strategy of division and brands
  • Create an annual business plan/trade marketing plan taking into account levers of growth to achieve brand results (sell-in, sell-out, market share) and the profitability of brands within the account.
  • Establish and implement the plan including trade marketing/animation/ merchandising/training. Follow up return-on-investment of actions and animations. Support the development of the account.
  • Monitor contracts/invoices associated with the brand. Prepare and conduct brands strategy meetings with the trade marketing.
  • Orchestrate and coach all account interlocutors. Engage with sales team to deliver trade plans. Co-ordinate with other internal departments on retailer/client activity (sales, supply chain, marketing, customer service, education, merchandising, legal department). Work closely with other account manager and sales team. Represent the retailer/client internally.
  • Analysis -> develop & monitor sales performance at brand level, KA/Chains, Area & store level
  • Establish & Develop strong relationships with buyers, group store managers
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • New launch: work with all relevant parties (MKT team, BC, Buyers…) to have full plan for new launch.
  • Implement the planned activities for new launch and ensure to get the best location in stores for promotion product display which is out of Lay-out (such as: hot-spot, cashier counter)
  • Competitor reaction: work with relevant party (MKT,BC, NSD,GM) to get it approved, follow up & make sure it is implemented properly
  • Manage stock holding in trade agreement at each store level. Propose activities to clear nearly expiry date (> 6 month, < 12 months) to planning
  • Operation
  • Monitor contracts/invoices associated with the Drugstore channel. Do payment & PV, GR for Drugstore channel.
  • Do monthly sell in & sell out report for Drugstore channel
  • Manage & deliver promotion stock for Sales supervisors.
  • Field visit to site check
  • REQUIREMENTS
  • At least 2-years in Key Account management experience in FMCG/Cosmetics.
  • Strategic thinking & advanced analytical skill
  • Result Oriented - Decide and get things done
  • Be customer service minded
  • Team Management: coaching & motivation skill
  • Financial/numeric acumen
  • Good command of English
  • Good at Microsoft Office Skill (Especially Excel & Powperpoint)
  • Khu vực
    Báo cáo

    Quy mô:
    100 - 200 nhân viên
    Địa điểm:
    75 Nguyễn Quý Đức, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
    Công ty Cổ phần MEDSI chuyên phân phối Th.uốc, thực phẩm chức năng, m.ỹ phẩm, thiết bị và vật tư y tế, sản phẩm chăm sóc gia đình,….từ các Nhà sản xuất đạt tiêu chuẩn GMP-EU, GMP-WHO,…nổi tiếng trong và ngoài nước.
    Giá trị của MEDSI không nằm ở tài sản mà là ở những giá trị con người. Từng cá nhân đều mang một màu sắc, một nét văn hóa riêng, nhưng tựu trung lại đều luôn đồng lòng, phát huy 05 giá trị cơ bản: Uy tín - Sáng tạo - Hợp tác - Kỷ luật - Thực thi
    Uy tín - Thái độ, hành vi và hiệu quả tạo giá trị
    Sáng tạo - Nghĩ khác, làm mới tạo sự khác biệt
    Hợp tác - Tôn trọng, hỗ trợ, chia sẻ cùng phát triển
    Kỷ luật - Cam kết hành động, nhất quán trong thực thi
    Thực thi - Chuyển hoá kiến thức, kỹ năng thành hiệu quả

    Những nghề phổ biến tại MEDSI JSC

    Bạn làm việc tại MEDSI JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo MEDSI JSC

    MEDSI JSC

    Click để đánh giá