Việc làm Công ty Michem Việt Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Michem Việt Nam
Sale Manager (TA/CORP)
Công ty Michem Việt Nam
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 29
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 29
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Sales Manager (TA & CORP) for Lavis 18 Hotel & Serviced Apartment, job description as below:

1. Seeking new Customers:

  • Searching for customer information through many different channels to build a system of potential customers.
  • Actively contact potential customers in the self-searching list or from the hotel's data system to introduce services and preferential programs.
  • Send service information via email for customers to refer to, answer customer questions when there is email feedback from customers.
  • Use sales skills to negotiate and persuade guests to use the property's services.
  • Carry out procedures to sign contracts with customers who agree to use the service.

2. Taking care of new and old customers:

  • Actively contacting customers who have been using the service to understand the situation and develop good relationships with customers.
  • Timely support, respond to requests and complaints from customers.
  • Follow up the contract termination time to convince customers to renew the contract
  • Actively send promotional information to old customers to convince them to use the property's services again.
  • Conduct procedures to sign new contracts with old customers who want to use the service again

3. Contract Implementation:

  • After closing the contract with the customers, the sales staff coordinate with the relevant departments to implement the contract, ensuring the requirements of the customer.
  • Monitoring the contract implementation process, service quality so that customers receive the best value.
  • Coordinate with related departments to quickly overcome problems arising in the process of using the service of customers.
  • Follow up the contract liquidation process, support the accounting department to urge the debt.
  • Coordinate with Marketing department to plan and implement incentive programs on holidays and Tet; Customer Gratitude; Introduce new products and services to reach and attract customers.
  • Collaborate with other departments in the property to improve service quality to meet the needs of customers.
  • Making periodic work reports, arising.
  • Participating fully in department meetings, reporting feedback from guests to have effective solutions to handle and overcome.
  • Implement the business plan from time to time.
  • Exploiting sources of group guests, travel agents, co-operate.

Complete all the jobs from line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary + Meal allowance + Phone allowance + Transportation allowance
  • PVI Insurance
  • End-of-year bonus & KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 45h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 6:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.1, HCMC
  • From 2 years of experienced in the hospitality business (hotels or service apartments) as a sales professional for long-stay guests or corporate market groups
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate to advanced skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

Sao y công chứng hồ sơ các loại hiệu lực 6 tháng trở lại:
  • CCCD
  • Bằng cấp các loại
  • Sổ hộ khẩu
  • Sơ yếu lý lịch
  • Phiếu khám sức khỏe
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Michem Việt Nam
Công ty Michem Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tòa nhà VP Matexim, Km số 3, đường Phạm Văn Đồng , Phường Cổ Nhuế 1, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Michem Việt Nam cung cấp nguyên liệu phục vụ sản xuất trong nhiều ngành công nghiệp khác nhau như: sản xuất sơn, nhựa, giấy, bao bì, gạch men, gốm sứ, đá nhân tạo, chất trợ khoan dầu khí, nguyên liệu ngành y tế và các lĩnh vực xử lý môi trường, các loại hóa chất của nhiều ngành công nghiệp khác.…

Trên hành trình phát triển không ngừng chúng tôi đầu tư nâng cấp nhà máy, kho chứa đạt chuẩn, trung tâm nghiên cứu và phát triển R&D được trang bị đầy đủ máy móc, thiết bị hiện đại, áp dụng công nghệ cao thân thiện với môi trường.

Michem Việt Nam hiện là là đối tác uy tín, tin cậy đối với khách hàng trong và ngoài nước. Kim chỉ nam: “Uy tín là sức mạnh để thành công – Văn hóa doanh nghiệp là nền móng phát triển bền vững”.

Những nghề phổ biến tại Công ty Michem Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty Michem Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Michem Việt Nam

Công ty Michem Việt Nam

Click để đánh giá