Việc làm Navee

Cập nhật 21/08/2024 18:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Navee
Key Account Manager
Navee
27 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 30 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

  • Internal
  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
  • External (Seller/Buyer):
  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints

Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a KAM/ CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference (prefer Female)
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Communication in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
307/21 Nguyễn Trọng Tuyển, Phường 1, Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Phụ cấp khác:

    Year End Party, annual Townhall Ceremony
    Annual company trip
    Attractive team-building activities, regular internal activities
    Provide laptop for employees

  • Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
  • Cơ hội huấn luyện:

    Participate in internal training courses: online/offline
    Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Monday - Saturday (Saturday flexible)
  • Đồng nghiệp:

    Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
    Young and dynamic working environment
    The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.

  • Phúc lợi:

    Competitive income compared to the market
    Paid social insurance based on full salary
    13th month bonus
    Review of salaries once a year
    High-class AON Health Insurance for manager level.

  • Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
  • Lương: Trên 30 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
12A Núi Thành, Phường 13, Quận Tân Bình, TP.HCM

Navee - Performance Marketing Agency là công ty chuyên tư vấn, triển khai và đào tạo Marketing Online cho doanh nghiệp nhằm hỗ trợ doanh nghiệp phát triển kinh doanh bền vững

Với chuyên môn sâu cùng kinh nghiệm nhiều năm hoạt động trong lĩnh vực Marketing Online, Navee sẽ giúp doanh nghiệp khai thác thị trường tìm kiếm cơ hội kinh doanh, xác định mục tiêu và định hướng chiến lược Marketing Online nhằm đạt được mục tiêu đó.

Navee tự hào đã và đang tư vấn, triển khai các giải pháp Marketing Online cho các doanh nghiệp lớn thuộc đa lĩnh vực như Mắt Bão, Trung tâm Internet Việt Nam (VNNIC), Microsoft, Hoàng Gia Pearl, Trung Nguyên International, Minh Thư Fashion, Radix, Verisign, Mi2, Expertis, Land Rovers,...

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2019

Mission

Navee - Performance Marketing Agency là công ty chuyên tư vấn, triển khai và đào tạo Marketing Online cho doanh nghiệp nhằm hỗ trợ doanh nghiệp phát triển kinh doanh bền vững

Những nghề phổ biến tại Navee

Bạn làm việc tại Navee? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Navee

Navee

Click để đánh giá