Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
1. Customer care & services operation
- Caring end-users/ dealers/ distributors
- Receiving products from end-users/ dealers/ distributors (inspecting, inputting data into system, printing report and getting signature from end-users/ dealers/ distributors, and assigning technician)
- Returning products to end-users/ dealers/ distributors (checking receipt & system, getting products from technician, inspecting together with end-users/ dealers/ distributors, receiving money & issuing system invoice if any, and delivering products to end-users/ dealers/ distributors)
- And if end-users/ dealers / distributors request for financial invoice: Recording information and transferring to PIC. And after getting financial invoice from Accounting then calling end-users/ dealers/ distributors come to Service Center to receive it or sending it to end-users/ dealers/ distributors by a forwarder
- Receiving and returning products for end-users/ dealers/ distributors in provinces as above process (Sending email to end-users/ dealers/ distributors once receiving and returning. Gathering bills of sending products to provinces and transferring bills to PIC)
- Handling complaints of end-users/ dealers/ distributors
2. Service business
- Selling parts/accessories: Creating SO if accessory, and creating service case if spare parts
3. Contact center
- Receiving inbound call, answering, and advising customers
- Carrying out outbound call as needed
- Replying for customers' requests via email
- Carrying out happy call including survey of customer satisfaction index (CSI)
4. Administration
5. Other assigned tasks from Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS
· Prefer female with good looking
· Minimum education requirement: Bachelor’s degree
- Minimum of 01 year of customer service-related field experience.
- Have good customer service skill
- Well understanding and experience of customer service
- Strong verbal and written communication and negotiation skills
· Good command of English is an advantage
- Work well with people, aggressively anticipate impacts of workload/issues to team deadlines and have a very positive work attitude
- Ability to work under high pressure and fast pacing working environment
- Proficiency in Microsoft Excel, Word, Outlook and PowerPoint
BENEFITS
- Apply Social Insurance right at probation period
- 24/7 Health Insurance
- 13TH SALARY
- Yearly company trip
- Young & dynamic working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 20 - 23
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Nhà Hòa Bình (HBH) được thành lập với mục tiêu phát triển thế mạnh Kinh doanh địa ốc, sau lĩnh vực Xây dựng của Công ty CP Xây dựng & Kinh doanh Địa ốc Hòa Bình (HBC); đồng thời góp phần mang lại những sản phẩm bất động sản thực sự đáp ứng nhu cầu thực về nhà ở.
Với niềm tin nơi khách hàng và đối tác, công ty CP Nhà Hòa Bình sẽ không ngừng nỗ lực cho những thành công nối tiếp trong tương lai, như đúng phương châm và định hướng của Công ty “Dịch vụ UY TÍN - Sản phẩm CHẤT LƯỢNG - GIÁ HỢP LÝ”.