Mô tả công việc
- All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently in order to ensure all the services delivered are as the top services.
- To learn and understands very well all services/facilities/promotions offered to guests by Hotel and provides guests with concise information (a complete and thorough knowledge of all Hotel Outlets, with their operating hours and the scope of services that they provide).
- To perform and encourage the personalized services culture within the team.
- Seek verbal feedback from customers on a regular basis and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner.
- Manage, record and resolve promptly Guest Issues.
- To ensure related Guest Relations Reports are updated properly with precise information.
- To attend promptly to guests’ inquiries and assists in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
- To make sure Guest Relations Tasks are completed daily.
- Report to Guest Experience Supervisor.
Quyền lợi được hưởng
Benefits:
- Full-time employee:
+ 02 meals / shift
+ Working time: 05 days / week, 02 days off / week
+ Hotel uniform & laundry
+ 24/7 accident insurance with Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance
+ Annual team building and outing trip
+ Talent development program for outstanding employee
Yêu cầu công việc
• Good at English
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Nhà Hòa Bình (HBH) được thành lập với mục tiêu phát triển thế mạnh Kinh doanh địa ốc, sau lĩnh vực Xây dựng của Công ty CP Xây dựng & Kinh doanh Địa ốc Hòa Bình (HBC); đồng thời góp phần mang lại những sản phẩm bất động sản thực sự đáp ứng nhu cầu thực về nhà ở.
Với niềm tin nơi khách hàng và đối tác, công ty CP Nhà Hòa Bình sẽ không ngừng nỗ lực cho những thành công nối tiếp trong tương lai, như đúng phương châm và định hướng của Công ty “Dịch vụ UY TÍN - Sản phẩm CHẤT LƯỢNG - GIÁ HỢP LÝ”.