Mô tả công việc
• Guest Service Responsibilities : A key person in the lobby and is a reference for a guest staying in the Hôtel des Arts Saigon – MGallery Collection, make the lobby alive by the natural guest relationships and dynamism.
• Supervision of Concierge Operations : keep under control the day to day concierge activity during the shift. To ensure that each guest is taken care as soon as with warm welcome and greeting (car door opening, hotel door opening, luggage taken immediately & guiding the guest through the required direction)
• Active in Communication : working in a central area for the guest, he then have to be fully aware of the hotel information and internal procedures
• Training and Human Resources Management
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• At least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Nhà Hòa Bình (HBH) được thành lập với mục tiêu phát triển thế mạnh Kinh doanh địa ốc, sau lĩnh vực Xây dựng của Công ty CP Xây dựng & Kinh doanh Địa ốc Hòa Bình (HBC); đồng thời góp phần mang lại những sản phẩm bất động sản thực sự đáp ứng nhu cầu thực về nhà ở.
Với niềm tin nơi khách hàng và đối tác, công ty CP Nhà Hòa Bình sẽ không ngừng nỗ lực cho những thành công nối tiếp trong tương lai, như đúng phương châm và định hướng của Công ty “Dịch vụ UY TÍN - Sản phẩm CHẤT LƯỢNG - GIÁ HỢP LÝ”.