HÙNG CƯỜNG GROUP ★ 2.9

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại HÙNG CƯỜNG GROUP

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Ngân hàng
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
An ninh - Bảo vệ

Việc làm HÙNG CƯỜNG GROUP

Cập nhật 08/03/2025 21:46
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
Customer Service Supervisor
HÙNG CƯỜNG GROUP 2.9★
16 đánh giá 60 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agents, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.
► Solution:
- Consult to customers about KWE's service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make material for these proposals to customers.
- Set up SOP with customers and become a window to connect the internal team and customers.
The most important is to understand the desires of customers then have guidelines (by email and
byF2F meeting) to the internal team to meet customer needs correctly with sales PIC
- Take care of the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI...,
- Make the QBR with VIP customers and F2F meetings to explain in detail.
- Have an analysis of market trends, refer information from the product then update Market & logistics News to customers.
- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC
- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.
- Make the reports at the end of the month about the performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.
► Operation:
- Handle and resolve customer complaints.
- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.
- Verify customers and manage their accounts.
- Keep records of customer interactions and transactions.
► Customer satisfaction:
- Analysis results of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to
improve not good points for the next terms
► Others:
- Perform other tasks as assigned by the superiors.
- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information
within 24 hours of receiving the initial inquiry.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
• Bachelor or higher education degree in a relevant field.
• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.
• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.
► Required skills and abilities:
• Summary issue and report
• Supervise team members under the instruction of the direct manager
• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.
• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.
• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.
• Customer-focused with a strong customer service orientation.
• Flexibility and adaptability to change.
• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.
► Working Conditions and Benefits:
• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM
• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
• Annual Salary Increase: once per year
• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
• Insurance: 24 hours' Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance
• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
HÙNG CƯỜNG GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 11 Đường Út Tịch, Phường 04, Quận Tân Bình, TP.HCM

Công ty TNHH Phân Phối và Dịch Vụ Hùng Cường, thành lập ngày 05 tháng 11 năm 2012, là doanh nghiệp độc quyền phân phối ngành hàng sữa bột Nutricare, nước Yến Nunest với cho mọi lứa tuổi và 80 SKU Bình sữa nhãn hiệu PUR ( nhập từ Thái Lan) .

Dưới sự dẫn dắt sâu sát từ Ban lãnh đạo, cùng với đội ngũ hơn 1000 nhân viên khắp các tỉnh thành đã tạo nên văn hóa Hùng Cường đa dạng nhiều màu sắc nhưng đồng nhất.

Mang trên mình sứ mệnh “tất cả vì sức khỏe cộng đồng”, Hùng Cường mong muốn trở thành công ty phân phối uy tín nhất trên toàn quốc và cam kết chỉ phân phối những sản phẩm có giá trị, dịch vụ hoàn hảo, phát triển bền vững.

GIÁ TRỊ CỐT LÕI

  • ĐỀ CAO CHÍNH TRỰC Trung thực và minh bạch trong mọi công việc Tuân thủ đạo đức kinh doanh
  • CON NGƯỜI LÀ TRUNG TÂM Tôn trọng và tập trung phát triển con người Đặt cao lợi ích của nhân viên
  • CẢI TIẾN KHÔNG NGỪNG Cam kết học hỏi Luôn tìm cách làm việc tốt hơn, khách hàng hài lòng hơn
  • TRÁCH NHIỆM XÃ HỘI Hoạt động vì lợi ích cho con người và cộng đồng, không làm hại môi trường

TẦM NHÌN VÀ SỨ MỆNH

  • HÙNG CƯỜNG cam kết chỉ phân phối những sản phẩm chất lượng và an toàn tới người tiêu dùng
  • HÙNG CƯỜNG cam kết cung cấp dịch vụ hoàn hảo cho các đối tác/ khách hàng với mong muốn cùng nhau phát triển lâu dài & bền vững

QUÁ TRÌNH PHÁT TRIỂN CÔNG TY

  • Thành lập ngày 5-11-2012
  • Hệ thống phân phối 63 tỉnh thành
  • Gồm các kênh bán hàng: truyền thống, siêu thị , trường học, onlines,…

Review HÙNG CƯỜNG GROUP

2.9
16 review

02/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty phát triển tốt, môi trường ổn, lãnh đạo hơi nóng nhưng tốt bụng, có nghỉ mát hằng năm (RV)

09/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi tốt, tổ chức company trip hằng năm, nhân viên hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc (RV)

03/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Thường đổi văn phòng hằng năm, môi trường làm việc chuyên nghiệp (RV)

Những nghề phổ biến tại HÙNG CƯỜNG GROUP

Bạn làm việc tại HÙNG CƯỜNG GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HÙNG CƯỜNG GROUP

HÙNG CƯỜNG GROUP

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo