Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Accounting Staff (General) (HN) - Real Estate
Job Code: 108964
- Working location: Ba Dinh District, Hanoi City
- Monthly Salary: 20,300,000~30,500,000VND
Responsibility
<Job Responsibilities> :
1. General Accountant (AP + GL)
- Check payment requests received from departments and process remittances for all suppliers/partners correctly and on time.
- Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information
- Clarify any questionable invoice items, prices or signatures
- Assemble and review invoices to be completed for payment
- Consult other departments on accounting, tax and contractual matters
- Prepare AP monthly/quarterly reports
- Check the input VAT invoices list
- Support consultants and auditors with monthly/annual reviews
- File documents as per accounting policy and internal requirement
- Obtain accurate information and data regarding invoice payments
- Reconcile bank statements
- Monitor & check bookkeeping related to AP, GL
- Liaise with external parties about AP, GL
- Perform other related duties as assigned
2. Account Receivable
- Upload data into the Software system by the Excel template
- Work with the sales team, and collection team for details of each unit
- Check payment notices, warning notices, late payment notices, handover notices
- Check for the received money and outstanding amount
- Support to make the bank reconciliation weekly and monthly
- Monitor & check bookkeeping related to AR
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Gender: Female preferred. Age: 25 - 34
・Education: Bachelor’s degree in Accounting or Finance
・Language: English - Business Level
・Experience:
+ At least 3 years of experience in a similar position
・Required Skills/Abilities:
- Experience with account reconciliation
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
- Strong aptitude for accuracy and attention to detail
- Ability to work independently as well as on a team, with strong verbal and written and communication skills
<Preferred>
- Experience in real estate is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 34
- Lương: 20,3 Tr - 30,5 Tr VND
Công ty Cổ phần Phát Quyết thành lập từ năm 2013, trải qua những bước thăng trầm với nhiều biển động của nền kinh tế, Phát Quyết đã ra đời và lớn lên từng ngày. Sau nhiều lần trở mình phát triển, với khát vọng và hoài bão to lớn của người sáng lập, cùng sự chung tay góp sức của toàn bộ cán bộ nhân viên, các nhà đầu tư, chuyên gia tư vấn trong và ngoài nước - tháng 04/2019 - công ty chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần Phát Quyết hưởng đến những mục tiêu, chiến lược kinh doanh mang tầm vóc vĩ mô. Toàn thể công ty Cổ phần Phát Quyết luôn nỗ lực để hoàn thành sứ mệnh to lớn: “Không ngừng sáng tạo, tìm kiếm những lĩnh vực đầu tư kinh doanh mang lại giá trị kinh tế cao, phát triển thương hiệu Phát Quyết ngày càng vươn xa”. Công ty đã cho ra mắt các thương hiệu Q'Mart, Q’Phở, Q'Bistro, Hội An Outlet với chuỗi cửa hàng tọa lạc tại Sân bay Quốc tế Cam Ranh, có mặt hầu hết trong các lĩnh vực kinh doanh dịch vụ phi hàng không, đáp ứng kịp thời các nhu cầu thiết yếu của hành khách đến sân bay. Với định hướng: trở thành môi trường kinh doanh văn minh, hiện đại với các lĩnh vực ẩm thực, chuỗi bán lẻ, khách sạn, du lịch, bất động sản,... để khi nhắc đến thành phố Nha Trang, không chỉ được nhắc đến du lịch, trầm hương, yến sào,... mà phải nhờ đến các món ăn, các dịch vụ, sản phẩm của Phát Quyết. Đồng thời luôn là mỗi trường làm việc hấp dẫn, thu hút nhân tài để không ngừng phát triển, vững bước vươn xa.