Việc làm THỊNH PHÁT

Cập nhật 08/10/2024 15:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN KINH DOANH THỊNH PHÁT
[Central Retail] Training and Talent Development Specialist
THỊNH PHÁT
23 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Plan & Management
· Work with brand (Kubo, Come Home and others coming brands) and Shared service (Logistics, Merchandise, Store Design & Brand Development, Finance) in developing training activities, initiatives and plan to deliver business needs
· Plan and manage effectively training budget
· Review and update training policy and procedures in line with updated requirements and practices
· Manage and coach the training team to deliver training activities effectively.
Training Activities
· Develop a training curriculum and annual training plan (including soft skills and English training for all levels) based on business needs and learning need analysis
· Manage to ensure effective training plan implementation, including review of program design & delivery, action plan follow up, evaluation, measurement, etc
· Provide training programs to support performance management, including performance system and process awareness, feedback & coaching training, etc
· Prepare and conduct training & follow up within required timeline.
· Coordinate in developing an in-house Trainer pool to deliver in-house programs
· Periodically review and update onboard program to enhance effective new hires orientation
· Develop a Learning Management System & Career Path to keep track and manage employee's growth and their learning & development journey from onboarding through ongoing development.
· E-learning Platform Management, develop learning contents and follow up activities on e-learning platform, keep it updated and interactive.
· Build training procedures, manual and policies to enhance training quality.
· Monthly reporting and Analysis
Development Activities
· Coordinate in designing & delivering talent development solutions to different talent groups
Employee Engagement activities
· Participate in HR projects which support enhancing company values, branding and engagement
· Develop and deliver the organization's internal communication to promote employee satisfaction & increase levels of employee engagement.
Employer Branding
· Implement Employer Branding plan according to defined EVP to drive recruitment strategy to attract, engage, and onboard potential employees for Home&Entertainment
· Work with relevant stakeholders to create innovative, aspirational, and relevant content for our target audiences on different platforms (Linkedin, Facebook, Tiktok, etc.)
· Encourage employee to be the employee ambassador.
· Other tasks assigned by Managers.
· Monitor performance indicators achieved from communication activities on social media platforms and propose ideas to accelerate outcome.
· Monthly reporting and AnalysisFunctional knowledge & experience:
· At least 3 to 5 years in Training & Development or equivalent
· Preferably experienced employee specialized in retail management or equivalent
Functional skill:
· Current knowledge of effective training & development methods
· Good Presentation Skills
· Strong interpersonal and organizational skills
· Excellent English written and oral communication and translation skills
· Strong project management and process development skills
· Highly computer literate with proficiency in MS Office, and related training design tools
Good consultative, organizing and influencing skills
· Confident & dynamic public speaker, able to communicate and interact effectively with all levels.
· Familiarity with e-learning platforms and practices
Other skills:
· Work well under high pressure and deadline oriented.
· Detail oriented, analytical, and inquisitive
· Ability to work independently and with others
· Extremely organized with strong time-management skill.Máy tính xách tay
Bảo hiểm
Phụ cấp
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Chế độ nghỉ phép
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN KINH DOANH THỊNH PHÁT
THỊNH PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Central Point, 219 Trung Kính, Cầu Giấy,

Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát (TPC) là một trong những công ty trực thuộc Ngân hàng Cổ phần Việt Nam Thịnh vượng - VPBank. Công ty được thành lập với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.

Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống. 

Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm bán hàng nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân để cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.

Những nghề phổ biến tại THỊNH PHÁT

Bạn làm việc tại THỊNH PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THỊNH PHÁT

THỊNH PHÁT

Click để đánh giá