Chi tiết công việc
- Manage company social platforms such as Youtube/TikTok …
- Create videos for the channel & digital marketing materials
- Communicate with Investment Research Department & research market trend on stock investing contents
- Ability to assess risks with social media trends to be able to propose content and expression methods appropriate to the Financial environment.
- Perform all other duties assigned by supervisor or manager
- Familiarity with marketing computer software and social media platforms, such as: Adobe Premiere, Final Cut, TikTok, CapCut,…
- Good video aesthetic thinking, strict visual thinking.
- Good understanding of the latest marketing trends and techniques.
- Understand the image/video requirements corresponding to each post form on dynamic social media platforms.
- Good verbal and written communication skills.
- Self-motivated and hard-working, ready to take on new challenges.
- Must have a passion for content creating & marketing, especially with video content.
- Priority is given to candidates who can speak fluently and act confidently in front of the camera.
Công ty Cổ Phần Phát Triển Truyền Thông Quảng Cáo MAC Việt Nam (MCV Corporation) được thành lập vào ngày 01/02/2007 với 2 cổ đông lớn là công ty quảng cáo đến từ Nhật MAC & CINQ và đối tác tại Việt Nam – công ty MIRAI Việt Nam.
Trong suốt 12 năm hình thành và phát triển, MCV đã không ngừng cố gắng, học tập và phát huy sự sáng tạo của mình để tạo ra những sản phẩm chất lượng, được báo chí và khán giả truyền hình yêu mến trong lĩnh vực sản xuất chương trình truyền hình, cung cấp dịch vụ quảng cáo & truyền thông, sản xuất hậu kỳ,…
Gắn liền với uy tín và thương hiệu nhà sản xuất MCV Corporation là những chương trình truyền hình ăn khách như: Hành trình kết nối những trái tim – Lovebus, vợ chồng son, bạn muốn hẹn hò, gia đình tài tử, lữ khách 24h, con đã lớn khôn, tạp chí 360, mẹ chồng nàng dâu,…