Mô tả công việc
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Medical insurance is provided
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language, proficiency in Vietnamese
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Strong leadership and interpersonal skills
• Excellent communication and customer contact skills
Yêu cầu hồ sơ
Cách thức ứng tuyển:
- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Công ty Cổ phần PHC Media (PHC Media) mới được thành lập từ hôm 9/1/2021, với quy mô vốn điều lệ 12 tỉ đồng.PHC Media đăng ký lĩnh vực kinh doanh chính là quảng cáo, đặt trụ sở tại số 33A đường Trường Sơn, Phường 4, Quận Tân Bình, TP. HCM. Đây cũng là địa chỉ thường trú của bà Đặng Thị Minh Phương (SN 1970) và ông Đặng Quốc Cường (SN 1982) – những cổ đông sáng lập, nắm giữ tới 75% vốn điều lệ của PHC Media.
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia BHXH, Công đoàn
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Hoạt động thể thao
- Party kỷ niệm công ty
- Tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- CTCP PHC Media (PHC Media) mới được thành lập từ ngày 9/1/2021, với quy mô vốn điều lệ 12 tỷ đồng. PHC Media đăng ký lĩnh vực kinh doanh chính là quảng cáo
Mission
- "Với những dấu ấn thành công ban đầu trong sự nghiệp, họ đang tạo ra nhiều ảnh hưởng tích cực tới cộng đồng. Họ tràn đầy tinh thần khởi nghiệp, dám nghĩ dám làm, với những cá tính mạnh mẽ và dấn thân. Họ đại diện cho thế hệ trẻ Việt Nam năng động, tri thức, mang khát vọng thành công, tạo nên những ánh sáng hy vọng vào tương lai"