Việc làm QUÊ HƯƠNG LIBERTY

Cập nhật 19/11/2024 13:16
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY
SME & Household Relationship Support Staff (40001652)
QUÊ HƯƠNG LIBERTY
48 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The person in charge of the position is responsible for:

  • Support the implementation of providing services and ensuring the quality of services for small business customers (hereinafter referred to as customers). Responsible for ensuring the completeness and accuracy of information according to the partner's regulations.
  • Ensure the implementation of assigned tasks such as: Supporting solutions while enhancing customer engagement with the customer's products and services, in order to bring the best service experience to customers.
  • Ensure strict compliance and minimizing risks according to the partner's requirements.

Key Accountabilities (1)
  • TRANSACTION SUPPORT
  • Support providing services to customers fastest with the best way.
  • Always update regulations, customer service processes and instructions of partners
  • Support resolving customer requests within authority.
  • Ensure the accuracy of the work performed
  • Receive customer opinions on products, processes, services, policies... to make recommendations to policy departments.
  • CUSTOMER SUPPORT: SUPPORT SOLUTIONS TO ENHANCE CUSTOMER ENGAGEMENT
  • Perform tasks according to the needs of partners, specifically: Receive information, support clarifying information that customers need to know about products and services.
  • Perform tasks according to customer requirements: Support providing information about related products and services within the scope of assigned work according to the assignment in each period..

Key Accountabilities (2)
  • PRODUCT & SERVICE QUALITY ASSURANCE:
  • Support ensure assigned tasks are accurate, fully, fast and timely, ensure accurancy SLAs and Service Quality standards
  • Fully comply with service quality standards for the assigned position and other customer regulations for each period
  • Update information on products, processes/regulations, Marketing programs, new supply campaigns and partner instructions from time to time to provide the best service
  • Receive and resolve requests and complaints in accordance with customer regulations
  • Make recommendations to relevant departments to contribute to improving product, process and policy issues from time to time.

Key Accountabilities (3)
  • OPERATION COMPLIANCE & RISK MANAGEMENT ACCORDING TO CUSTOMER REQUIREMENTS
  • Ensure perform work in accordance with policies, procedures, regulations, and instructions of partners
  • Perform and ensure compliance with procedures, regulations of partners and laws.
  • Manage legal risks and operational risks on the list of customers assigned to support in accordance with regulations and instructions of partners
  • Comply with regulations on information security and information confidentiality.
  • Perform other tasks as assigned by superiors from time to time.

Key Relationships - Direct Manager
Team Lead, SME & Household Relationship Support

Key Relationships - Direct Reports

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Company and relevant partners

Key Relationships - External Stakeholders
Customers and Competitors, ...

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • College degree or higher is preferred (graduated in Banking, Economics,....)

Professional Experience

  • Have experience in sales, market development, card opening, account opening, experience in payment applications (E-wallet: Momo, VNPay) is an advantage.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY
QUÊ HƯƠNG LIBERTY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
63-65 Hàm Nghi, P. Nguyễn Thái Bình, Quận 1

Hơn 30 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty đã trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu, có uy tín trên thị trường khách sạn, nhà hàng tại Việt Nam.
Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty hiện đang sở hữu và quản lý 10 khách sạn tiêu chuẩn từ 3 sao đến 5 sao với tổng số phòng trên 1500 phòng và 03 Trung tâm hội nghị và tiệc cưới.
Lĩnh vực hoạt động: Khách sạn & Nhà hàng

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

Sở hữu vị trí đắc địa tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh và các thành phố du lịch nỗi tiếng tại Việt Nam, kết hợp cơ sở vật chất được trang bị hiện đại theo tiêu chuẩn quốc tế và phương châm phục vụ luôn nồng hậu với khách hàng.

Những nghề phổ biến tại QUÊ HƯƠNG LIBERTY

Bạn làm việc tại QUÊ HƯƠNG LIBERTY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo QUÊ HƯƠNG LIBERTY

QUÊ HƯƠNG LIBERTY

Click để đánh giá