Mô tả công việc
- Ensures that all staff is aware of all employee and hotel regulation and reminded accordingly.
- Trains, supervises and disciplines all the staff. Assist and correct all subordinates with the tasks assigned.
- Ensures disciplinary action taken according to the Hotel policy.
- Leads, motivates and works on the growth of all staff members of her/his team.
- Maintains a friendly yet discreet manner with all the guests when greeting, serving them and throughout their breakfast/lunch/dining experience.
- Conducts daily pre-shift meetings to employees on preparation, guest profile, service and menu served.
- Actively assists in menu design in cooperation with the outlet Head Chef.
- Reports incidents that require disciplinary actions immediately to the F& B Manager.
- Performs up-selling for all times offered by the department assigned as well as offering alternatives.
- Be knowledgeable to operate the existing POS system based on the trained responsibility level as assigned in the department.
- Produces reports and analysis of the outlet and present report in the monthly performance meeting.
- Leads the outlet efficiently in cost and expenses, constantly delivering the highest quality as well as driving high top line revenue and profit.
- Assists preparation of the outlet’s budget.
- Conducts monthly inventory of operating supplies and equipment together with the stewarding department.
- Has complete knowledge of the food and beverage items offered, including ingredients, methods of preparation, and proper service. Expert knowledge of wine and spirits is required.
- Controls usage of all food and beverage items and appropriate usage of equipment, tool, and service equipment.
- Observes daily conditions of the facilities and equipment in the restaurant; make recommendations for correction and improvements as needed.
- Controls regularly the set-up and mise en place of the restaurant and the station.
- Handles guest enquiries and complaints in the outlet in a courteous and efficient manner and report to Head of Department ensuring that the follow up is performed with the guest.
- Performs in accordance with Melia Vinpearl F&B standard and employee rules and regulation handbook.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart and Vinschool, etc.
- 13th month salary and holidays.
- To participate in any Training/ Development schemes as recommended by senior management.
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- English - Good level, written & spoken
- At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Or please kindly send your updated CV to email: nga.nguyen2(a còng)melia.com or huyen.pham(a còng)melia.com
Hơn 30 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty đã trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu, có uy tín trên thị trường khách sạn, nhà hàng tại Việt Nam.
Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty hiện đang sở hữu và quản lý 10 khách sạn tiêu chuẩn từ 3 sao đến 5 sao với tổng số phòng trên 1500 phòng và 03 Trung tâm hội nghị và tiệc cưới.
Lĩnh vực hoạt động: Khách sạn & Nhà hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Sở hữu vị trí đắc địa tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh và các thành phố du lịch nỗi tiếng tại Việt Nam, kết hợp cơ sở vật chất được trang bị hiện đại theo tiêu chuẩn quốc tế và phương châm phục vụ luôn nồng hậu với khách hàng.