Mô tả công việc
Scope of work:
- Ensures that Front office department is running efficiently and in accordance with the property’s policies and procedures and that customer satisfaction is maximized at all times
Responsibilities:
1. Admin
- Update employee's working schedule, leave, holidays, sick leave in the property at the request of Human Resources
- Read contracts, submit documents for signing follow the request from Operation Manager
- Prepare and send quarterly reports as required by the Ward Security or Operation Manager
2. Operation (in charge of Front Office)
- Ensure proper standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of the Front Office are strictly adhered to policy
- Meeting with VIP guests, regular guests and long-term guests to ensure that the project's services are provided satisfactorily, handling any arising complaints.
- Oversee front desk operations and ensure client receives 100% satisfaction. To be a receptionist when needed.
- Cooperates, coordinates with other departments related to daily works
- Inspects front of house(main entrance, driveway, Lobby, restaurant) and back of house(gym, swimming pool, apartment lounge) regularly for cleanliness, safe and security
- Checks billing instructions and monitors clients credit limit
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
- In coordination with the Training Department, ensures that Front Office associates undergo adequate training and that IT is carried out in their day-to-day activities
- Encourages high level of moral and cooperation
- Develops a sense of empowerment in all his/her staff
- Ensures all disciplinary procedures are carried out
- Prepare periodic or sudden reports as requests from the line manager
- Complete other tasks as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 30,000VND/shift
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/month
- 13th salary
- Annually KPI Bonus
- Holiday bonus
- Contribute to SHUI
- PVI Health Care
Yêu cầu công việc
- Working Location: Lavis 18, District 3
- >2 years experience as FOS, Receptionist at Hotel, Resort,…
- Good English communication
- Positive, friendly person
- Graduated form related Degree/College
Yêu cầu hồ sơ
Hơn 30 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty đã trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu, có uy tín trên thị trường khách sạn, nhà hàng tại Việt Nam.
Công ty Cổ phần Quê Hương Liberty hiện đang sở hữu và quản lý 10 khách sạn tiêu chuẩn từ 3 sao đến 5 sao với tổng số phòng trên 1500 phòng và 03 Trung tâm hội nghị và tiệc cưới.
Lĩnh vực hoạt động: Khách sạn & Nhà hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Sở hữu vị trí đắc địa tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh và các thành phố du lịch nỗi tiếng tại Việt Nam, kết hợp cơ sở vật chất được trang bị hiện đại theo tiêu chuẩn quốc tế và phương châm phục vụ luôn nồng hậu với khách hàng.