Mô tả công việc
• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.
• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.
• Follows processes provided by the business.
• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.
Yêu cầu công việc
• Proficient in English (4 skills)
• Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week, and 2 flexible days off)
• Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude
• Experience/Knowledge in IT industry skills is a must
• Customer service mindset
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary depending on experience (For freshers/junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 24 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
• Salary at 100% during the probationary period
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
• 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
• Annual Health Checkup
CÔNG TY CỔ PHẦN RTC TECHNOLOGY VIỆT NAM (RTC Technology Viet Nam JSC) tiền thân là trung tâm công nghệ RTC (RTC Technology Center) được thành lập vào tháng 3/2012.
- Năm 2013, RTC cung cấp các thiết bị vật tư trong lĩnh vực tự động hoá, đặc biệt là trong lĩnh vực Machine Vision như: Camera, phim, ống kính, đèn, bộ điều khiển Vision, máy đọc mã vạch, cảm biến, Halcon/Merlic của các hãng như: MVTec, Hikrobot, Datalogic, VST, Mitsubishi, Fujifilm. Bên cạnh đó, RTC còn triển khai các dự án về xe tự hành AGV và chế tạo máy theo yêu cầu.
- Năm 2014, RTC cung cấp các giải pháp về Machine Vision, tự động hóa, lập trình hệ thống PLC, HMI, Servo, Robot, SCADA, BMS…hệ thống nhúng cho các nhà máy, các dự án tự động hoá.
- Năm 2015, với nhiều thành tựu nghiên cứu trong lĩnh vực công nghệ tự động hóa, được sự ủng hộ nhiệt tình của khách hàng, với mong muốn kiến tạo và góp phần phát triển cho ngành sản xuất quốc gia, chúng tôi thành lập Công ty Cổ Phần RTC Technology Việt Nam.
- Trong suốt những năm hoạt động và phát triển, RTC đã nhận được rất nhiều chứng nhận ISO như: ISO 9001 (năm 2015), ISO 14001 (2015), ISO 45001 (2018).