Mô tả công việc
- Manage inventory materials in order and well-arranged, keep track on in-out facility items in the storage
- Monthly check storage and make inventory reports
- Monthly make tools and materials purchase order lists, support for payment papers
- Be in charge of registering and canceling access cards, parking cards for employees
- Request approval, payment in accordance with budget allocation (Compare and confirm trackinglist, collect invoice, contract)
- Order monthly stationery, water, and meal registration for employees
- Provide the administrative works on daily basis
Yêu cầu công việc
- Graduated from University.
- Preferably with at least 1 year of experience working in office, buildings, companies, or projects.
- Knowledge and experience in administrative work.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Công ty chúng tôi là một nhà sản xuất và cung cấp sản phẩm dinh dưỡng sữa hạt cho người mắc các vấn đề về xương khớp, với nguồn nguyên liệu được nhập khẩu trực tiếp từ Hoa Kỳ đạt những chứng nhận quan trọng và chất lượng nhất
Công ty cam kết đem đến cho khách hàng các sản phẩm chất lượng cao, an toàn và hiệu quả trong việc chăm sóc sức khỏe xương khớp. Công ty của bạn đặt mục tiêu cải thiện chất lượng cuộc sống của người tiêu dùng bằng cách cung cấp các sản phẩm dinh dưỡng cao cấp.
Đội ngũ nhân viên của công ty là những chuyên viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực dinh dưỡng và nghiên cứu phát triển sản phẩm. Các sản phẩm của công ty được sản xuất và đóng gói đảm bảo sự an toàn và chất lượng, đảm bảo rằng sản phẩm của bạn sẽ mang đến lợi ích tối đa cho sức khỏe của khách hàng.